Kioskedia
خانه /
استفاده از متریال بازیافتی در طراحی داخلی
آیتم

استفاده از متریال بازیافتی در طراحی داخلی

رایگان

زمان مورد نیاز برای کلاس: 00:00:00

محتوا: 0 فیلم

526 بازدید

توضیحات مسترکلاس

استفاده از متریال بازیافتی در طراحی داخلی

افتخار دعوت برای تدریس در کیوسکدیا از الساندرو مانیا از طراحان بنام ایتالیا  یکی از خصوصیت های منحصر به فرد کیوسکدیا اینه که زیر نظر بهترین طراحان بین المللی از کشورهای مختلف دنیا، آخرین سیلابس های روز دنیا رو با رویکرد بازار کار ایران و فراتر از ایران و در سطح جهانی بهت آموزش میده 
.
همونطور که گفتیم ما مباحث طراحی داخلی و دکوراسیون و معماری رو از سطح پایه تا فوق حرفه ای در ایران بهش پرداخته نمیشه و آموزش داده نمیشه رو در کیوسکدیا با رویکرد بازار کار بهتون آموزش میدیم. این رسالت کیوسکدیا بعنوان اولین پلتفرم تخصصی طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی و معماری در ایران هست که با بیش از ۱۰ سال سابقه حرفه ای در کشورهای مختلف و بین الملل به صورت بسیار حرفه ای برای آموزش تخصصی با رویکرد بازار کار طراحی شده و حدود ۱۰۰ نفر از اساتید و هیئت علمی داخلی و بین المللی تا تیم اجرایی و برنامه نویسی و ... حدود ۲ سال روی این پلتفرم آموزشی زحمت شبانه روزی کشیدند
.
برید داخل وبسایت و دوره ها، ورکشاپ ها و مسترکلاس های کیوسکدیا رو که اساتید درجه یک مختلف و حرفه ای متعددی از کشورهای مختلف بهتون آموزش میدن رو ببینید ‌و کلاس هاتون رو شروع کنید . 
.
ادرس وبسایت کیوسکدیا رو داخل بایو پیج هم گذاشتیم و میتونید روش کلیک کنید و وارد سایت بشید:
.

‏www.kioskedia.com

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

مدرس

Alessandro Mattia
whatsapp
پشتیبانی