Kioskedia
خانه /
با کمترین هزینه تنوع را به خونت بیار
آیتم

با کمترین هزینه تنوع را به خونت بیار

رایگان

زمان مورد نیاز برای کلاس: 00:00:00

محتوا: 0 فیلم

369 بازدید

توضیحات مسترکلاس

 

به صورت کلی اگر بخواهیم هزینه طراحی داخلی را برای شما بیان کنیم...

 

میتوانید حدود 15-18 درصد تنخواه پروژه شما در نظر گرفت اما باید به این موضوع اشاره کنیم که قیمت گذاری بازسازی و طراحی داخلی  مثل قیمت اقلام خوراکی نمی توان عدد ثابتی در نظر گرفت و برای هر پروژه ای با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و … متفاوت است.

به عنوان مثال در صورتی که تنها بخواهید دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی را تغییر دهید ، پس نیاز به نقشه تری دی و طراحی داخلی یک بخش از خانه خود هستید پس شرکت طراحی داخلی موظف است با دریافت هزینه طراحی این بخش ، به شما خدمات ارائه دهد.

نکته دیگری درباره قیمت طراحی داخلی مربوط به شرکت طراحی و اجرا میباشد ، قیمت طراحی با مجرب و اماتور بودن طراح کاملا ارتباط دقیقی دارد .

 

چرا باید در انتخاب طراح دقت کنیم ؟

شاید در ابتدا فکر کنید موضوع مهمی نیست و برای کم کردن هزینه طراحی به فردی آماتور بسپارید اما عقل سلیم حکم میکند که با توجه به هزینه های بالای خرید متریال ها و مصالح در طراحی دکوراسیون داخلی سپردن طراحی به یک شرکت طراحی داخلی به شما کمک میکند تا علاوه بر کم کردن هزینه ها ، فضای داخلی و دکوراسیون داخلی خانه ایده آل خود را داشته باشید.

در ادامه به برخی از مزایا شرکت طراحی داخلی اشاره میکنیم:

  1. صرفه جویی و پرهیز از هزینه های اضافی

  2. طراحی و اجرا پروژه دکوراسیون داخلی در کمترین زمان

  3. امنیت منزل و پروژه شما حفظ میشود

  4. طرف حساب پیمانکاران شرکت میباشند و شما میتوانید در آرامش کامل روند پروژه را مشاهده کنید

 

چه سبک و متریالی مناسب شماست؟

در ابتدا طی جلسات مشاوره ای با کارفرما باید سبک طراحی داخلی خانه تعیین شود . سبک های دکوراسیون داخلی به صورت کلی به 2 تیپ دکوراسیون داخلی مدرن و دکوراسیون داخلی کلاسیک تفکیک میشوند .

سبک کلاسیک که طرفداران خاص خود را دارد به نوعی همان دکوراسیون داخلی لوکس محسوب میشود و طراح با استفاده از متریال های مرغوب و سنگ های مرمر و … به طراحی داخلی میپردازد . بالاترین هزینه طراحی داخلی مربوط به سبک کلاسیک طراحی داخلی میباشد . یکی از دلایل بالا بودن این نوع سبک ، افزایش قیمت سنگ ها و مبلمان کلاسیک در سال 1402 میباشد.

 

سبک دیگر مورد بحث دکوراسیون داخلی مدرن میباشد که عموما مورد استفاده قرار میگیرد و هزینه طراحی داخلی کمتری نسبت به سبک قبلی دارد . متریال عمومی مورد استفاده شیشه و بتن و سیمان سفید میباشد . سبک مدرن به شدت پرطرفدار بوده و در طراحی ویلا مدرن و خانه های مدرن بیشترین کارایی را داشته و هیچگاه قدیمی نمی شود.

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

whatsapp
پشتیبانی