Kioskedia
خانه /
تفاوت طراحی تا اجرا در طراحی داخلی
آیتم

تفاوت طراحی تا اجرا در طراحی داخلی

رایگان

زمان مورد نیاز برای کلاس: 00:00:00

محتوا: 0 فیلم

187 بازدید

توضیحات مسترکلاس

تفاوت طراحی تا اجرا در طراحی داخلی

دکتر سیاوش تیموری ، معمار، استاد دانشگاه و از چهره‌های مطرح نسل دوم معماران نوین ایران است. دارای دکترای دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس. وی جایزه انجمن معماران فرانسه را در سال ۱۹۶۷ دریافت نمود و عضو جامعه معماران فرانسه و نیز عضو هیئت امناء انجمن مفاخر معماری ایران است.

کیوسکدیا بر این باور دارد که تجربه و دانش پیشکسوتان در کنار تجربه و دانش اساتید مجرب نسل جدید طراحی داخلی و معماری ایران و تلفیق آن با تجربه و دانش طراحان و معماران بین المللی، همگی در کنار یکدیگر در آموزش و ‌رشد نسل جدید طراحی داخلی و معماری ایران نیاز می باشد. 
.
کیوسکدیا پلتفرم تخصصی طراحی داخلی و 
معماری در زمینه آموزش با رویکرد بازار کار ایران و بین الملل و تعامل مابین طراحان داخلی، معماران و دانشجویان این رشته می باشد. 
.
کیوسکدیا با هدف پر نمودن خلا مابین دانشگاه و بازار کار به شما این امکان را میدهد تا در  ورکشاپها، دوره ها و همایش های تخصصی با رویکرد بازار کار، زیر نظر بهترین اساتید و متخصصان حرفه ای بین المللی و داخلی، بر اساس آخرین تخصص های آکادمیک و اجرایی مورد نیاز بازار کار ایران و بین الملل و بر اساس سیلابس های دانشگاه های تراز اول دنیا و تجارب اساتید و متخصصان حرفه ای شرکت نمایید و برای تخصص و بازار کار مورد علاقه خود آماده شوید و به جامعه متخصصان حرفه ای وارد شوید. 
.
در کیوسکدیا می توانید با جامعه متخصصان طراحی داخلی و معماری تعامل داشته باشید و ارتباطات خود را با افراد متخصص در حوزه حرفه خود بیشتر کنید و پیشرفت نمایید. 
.
.
.
.
‏@kioskedia_official 
.

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

مدرس

سیاوش تیموری
whatsapp
پشتیبانی