Kioskedia
خانه /
نوآوری های انجام شده در طراحی مبلمان
آیتم

نوآوری های انجام شده در طراحی مبلمان

رایگان

زمان مورد نیاز برای کلاس: 00:00:00

محتوا: 0 فیلم

275 بازدید

توضیحات مسترکلاس

نوآوری های انجام شده در طراحی مبلمان

میدونید نوآوری انجام شده در طراحی مبلمان به چه منظور هست ؟ خلاقیت و نوآوری در طراحی مبلمان مبحث جالب و جذابی هست، که ما در کیوسکدیا افتخار دعوت برای تدریس از عایشه اورلاندی، رئیس دانشکده طراحی صنعتی در دانشگاه(KHU (Kadir Has University می باشد. وی تحصیلات خود را در دوموس ، میلان ، ایتالیا به اتمام رساند و در حال حاضر از اساتید مطرح بین المللی در شاخه طراحی است. متولد هلند است و از سال 2000 در استانبول مشغول سخنرانی و سمینارها ، تحقیق و اجرای پروژه ها و کارگاه های آموزشی در زمینه طراحی، طراحی محصول و طراحی صنعتی می باشد. همچنین برنده جوایز متعدد طراحی شده است
.
ما در آکادمی بین المللی کیوسکدیا از سطح پایه تا فوق حرفه ای جهت ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و مهاجرت ، در رشته های طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی و معماری بهتون آموزش اصولی میدیم.
.
شما میتونید از سراسر ایران و دنیا در دوره های کیوسکدیا به صورت آنلاین شرکت کنید  خودتون رو برای بازار کار اماده کنید.
.
خصوصیت منحصر به فرد پلتفرم کیوسکدیا اینه که همه کلاسهای آنلاین براتون ضبط هم میشوند و میتوانید در طول دوره هر ساعت شبانه روز بدون محدودیت کلاس ها رو چندین بار مرور کنید و کاملا یاد بگیرید و سوالاتتون رو از اساتید کامل بپرسید و با اساتید در ارتباط باشید. 
.
این خصوصیت برای افرادی که محدودیت زمانی دارند یا شاغل هستند بسیار مفید هست 🥰 
.
 کیوسکدیا اولین پلتفرم آموزش تخصصی طراحی و معماری در ایران هست که با بیش از ۱۰ سال سابقه بین المللی در کشورهای مختلف و همکاری با دانشگاه ها و موسسات بین المللی در سراسر جهان به صورت بسیار حرفه ای به شما آموزش تخصصی با رویکرد بازار کار میدهد.
.
 حدود ۱۰۰ نفر از برترین اساتید و هیئت علمی داخلی و خارجی از کشورهای متعدد جهان، در کیوسکدیا به شما آموزش میدهند و برای ورود به بازار کار  ایران و خارج ایران شما رو آماده میکنند❤️
.
برید داخل وبسایت و دوره ها، ورکشاپ ها و پکیج های کیوسکدیا رو ببینید و انتخاب ‌کنید و کلاس تون رو شروع کنید . 
.
ادرس وبسایت:
‏www.kioskedia.com
.
پبج آکادمی بین المللی کیوسکدیا:
@kioskedia_official

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

مدرس

Aysa Orlandi
whatsapp
پشتیبانی