Kioskedia
خانه /
نگاهی به سطوح نهایی ذر طراحی داخلی
آیتم

نگاهی به سطوح نهایی ذر طراحی داخلی

رایگان

زمان مورد نیاز برای کلاس: 00:00:00

محتوا: 0 فیلم

319 بازدید

توضیحات مسترکلاس

رنگ در طراحی داخلی بسیار مهم است زیرا بر احساس بیننده اثر دارد

 

 و احساس های مختلف ایجاد می کند. و همچنین زیبایی فضا بسیار وابسته به کاربرد رنگی است. رنگها نباید تصادفی انتخاب شوند. رنگ باید به راحتی تشخیص داده شود. و بر بیننده اثر بگذارد. طراح باید به خوبی با رنگها ، ترکیبات ، گرمی – سردی و اثرات آنها آشنا باشد. و به خوبی آنها را به کار ببرد.

تقارن

تقارن یکی از اصول زیبا شناسی است. اگر تعدادی گلدان ، عکس یا شمع استفاده می کنید. به تعداد آنها توجه کنید که تقارن داشته باشد. و دید بصری ایجاد کند. اگر قسمتی را به سبک خاصی طراحی می کنید قسمتی دیگر را تفاوت بدهید و تقارن برقرار کنید. عناصر یکسان در قسمت های مختلف قرار دهید. تقارن موجب میشود طرح بیشتر در ذهن بیننده قرار بگیرد.

فضای خالی

فضا بیش از حد خالی نگذارید یا شلوغ نکنید. از فضا با نظم و ترتیب استفاده کنید. بیش از حد فضایی را با مبلمان شلوغ نکنید و سپس فضایی را خالی بگذارید. عرض فضای خالی بین وسایل باید به اندازه رد شدن دو نفر باشد. و به راحتی دو نفر بین فضای خالی بتوانند حرکت کنند. توجه به این نکته هم مهم است که فضایی برای جابه جایی و حرکت وجود داشته باشد.

رنگ آمیزی دیوارها

رنگ آمیزی دیوارها با رنگ های هماهنگ یا متضاد می تواند حس فضا را تغییر دهد. رنگ دیوارها باید با دقت انتخاب شود و با توجه به فضا باشد. هماهنگ کردن و ترکیب رنگ دیوار با محیط نیاز به دانش رنگ دارد. طراح باید دانش رنگی داشته باشد و اثر و ترکیب رنگها با یکدیگر را بداند. طراح بر اساس فضا باید تصمیم بگیرد از چه رنگی استفاده کند.

نقطه کانونی

تمام قسمت ها نباید با هم برابر باشند زیرا موجب کسالت آور بودن محیط می شود. باید نقطه کانونی تعیین شود و بقیه وسایل دور نقطه کانونی قرار گیرند. نقطه کانونی در دید بیشتر اثر دارد و توجه را جلب می کند. طراح باید به خوبی در هر محیط نقطه کانونی را مشخص و عناصر بصری و تعادل شعاعی را در رابطه با آن به کار ببرد.

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

whatsapp
پشتیبانی