Kioskedia
خانه /
چطور پترن رو به طراحی داخلی اضافه کنیم؟
آیتم

چطور پترن رو به طراحی داخلی اضافه کنیم؟

رایگان

زمان مورد نیاز برای کلاس: 00:00:00

محتوا: 0 فیلم

114 بازدید

توضیحات مسترکلاس

چطور پترن رو به طراحی داخلی اضافه کنیم؟
ایجاد پترن در طراحی داخلی و دکوراسیون مبحث بسیار مهمی هست که این درس توسط کریم رشید از طراحان بنام دنیا در کیوسکدیا به شما تدریس میشه که مطمئنا براتون خیلی جذاب هست ❤️🥰
.
همونطور که گفتیم ما مباحث طراحی داخلی و دکوراسیون رو که در ایران بهش کمتر پرداخته میشه و یا اصلا آموزش داده نمیشه رو در کیوسکدیا با رویکرد بازار کار بهتون آموزش میدیم. این رسالت کیوسکدیا بعنوان اولین پلتفرم تخصصی طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی و معماری در ایران هست که با بیش از ۱۰ سال سابقه حرفه ای در کشورهای مختلف و بین الملل به صورت بسیار حرفه ای برای آموزش تخصصی با رویکرد بازار کار طراحی شده و حدود ۱۰۰ نفر از اساتید و هیئت علمی داخلی و بین المللی تا تیم اجرایی و برنامه نویسی و ... حدود ۲ سال روش زحمت شبانه روزی روی این پلتفرم کشیدند🌹🥰❤️
.
.
برید داخل وبسایت و دوره ها، ورکشاپ ها و مسترکلاس های کیوسکدیا رو که اساتید درجه یک مختلف و حرفه ای متعددی از کشورهای مختلف براش زحمت کشیدند ببینید . 
.
ادرس وبسایت کیوسکدیا رو داخل بایو پیج هم گذاشتیم و میتونید روش کلیک کنید و وارد سایت بشید:
.

‏www.kioskedia.com
.

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

مدرس

Karim Rashid
whatsapp
پشتیبانی