Kioskedia
خانه /
طراحی یک خانه مدرن با طبیعت در پالو آلتو، ایالات متحده آمریکا

طراحی یک خانه مدرن با طبیعت در پالو آلتو، ایالات متحده آمریکا

تاریخ: 1403/02/11
موضوع: معماری

طراحی یک خانه مدرن با طبیعت در پالو آلتو، ایالات متحده آمریکا

 

زمانی که نوبت به طراحی یک خانه مدرن با طبیعت در پالو آلتو، کالیفرنیا، ایالات متحده رسید، معمار تای ایکگامی مسئولیت خود را برای محافظت و احترام از درختان باشکوه در زمین به طور جدی پذیرفت.

این خانه در اطراف مجموعه ای از درختان در سایت طراحی شده است - یک بلوط در جلو، یک بلوط دیگر در کنار، یک چوب قرمز در پشت. ایکگامی، یکی از شرکای Feldman Architecture، سانفرانسیسکو، می گوید: این درختان دراماتیک با مقیاس بزرگ هستند.

 

 

ستاره درختکاری در ملک یک چهارم جریب درخت بلوط 100 ساله است. تخته سنگ های گرانیتی و درختان افرا ژاپنی نیز احساس آرامش را ایجاد می کنند. هدف Ikegami هنگام تصور خانه 3800 فوت مربعی طراحی خانه در خدمت چشم انداز بود. به هر حال، مشتریان - آشیانه‌های خالی که می‌خواستند مناطق داخلی و خارجی از آب و هوای منطقه خلیج استفاده کنند - معمار منظر را قبل از طراح ساختمان استخدام کردند.

 

داشتن واحدهای شیشه ای از کف تا سقف، چه پنجره های قاب عکس بزرگ یا درهای کشویی بزرگ، بخش بزرگی از طراحی ما بود. – Tai Ikegami، شریک، Feldman Architecture

 

ایکگامی می‌گوید: «یکی از بالاترین اولویت‌های آن‌ها این بود که در این پناهگاه، محافظت شده باشند، اما احساس ارتباط با فضای باز داشته باشند. "این طرح درباره این بود که "چگونه معماری می تواند شروع به انحلال کند؟" به طوری که در حالی که شما در پناه هستید، هنوز هم از نظر بصری و هم از نظر فیزیکی به آن فضاهای بیرونی متصل شدید."

 

 

لعاب کف تا سقف راه حل شفاف بود. حدود 50 درصد از ساختمان شیشه ای است، از جمله یک دیوار جمع شونده از درهای شیشه ای در یک اتاق بزرگ که ابعاد آن 40 در 20 فوت است. دهانه های شیشه ای عظیم در سایر قسمت های خانه انتقال یکپارچه از فضای داخلی به مجموعه ای از حیاط ها و باغ های بیرونی ایجاد می کند.

«هر قسمت از خانه حیاط مخصوص به خود را دارد. ایکگامی می‌گوید: «درباره ایجاد این تصاویر فردی از تجربیات فضای باز بود که می‌توانید در زمانی که در داخل هستید در آن شرکت کنید. بنابراین، داشتن واحدهای شیشه ای از کف تا سقف، خواه پنجره های قاب عکس بزرگ یا درهای کشویی بزرگ، بخش بزرگی از طراحی ما بود.

 

اسلایدهای چندگانه عالی هستند زیرا نه تنها به ارتباط بصری، بلکه به ارتباط فیزیکی با فضای باز نیز کمک می کنند. - تای ایکگامی

 

نور طبیعی پراکنده که از میان پنجره‌ها و درها جریان می‌یابد با پالت مواد بتن و سرو زرد آلاسکا به خوبی کار می‌کند تا فضایی را ایجاد کند که تا حدی از نام پروژه الهام گرفته شده است: خانه پناهگاه.

ایکگامی می‌گوید که آنها می‌خواستند طرح مواد را تا حد امکان ساده نگه دارند تا به خانه کمک کنند تا در منظره عقب نشینی کند - و داشتن یک بسته پنجره و درب عالی با خطوط دید باریک کلید اصلی بود. او می‌گوید: «توانایی کار با تولیدکنندگانی مانند
سیستم های پنجره غربی به طوری که تمام روزنه‌های طبقه همکف واقعاً از کف به سقف بروند، مهم است.

 

 

ایکگامی ادامه می‌دهد: «این پروژه‌ای است که در آن، اگر به عکس‌ها نگاه کنید و چشم‌هایتان را خم کنید، بسته سیستم های پنجره غربی تقریباً ناپدید می‌شود.» "و من فکر می کنم این بالاترین تعریف است. اسلایدهای چندگانه عالی هستند زیرا نه تنها به ارتباط بصری، بلکه به ارتباط فیزیکی با فضای باز نیز کمک می کنند.

پنجره های زیرسقفی به روشن شدن مفهوم طراحی ایکیگامی کمک کردند. او می‌گوید: «در سرتاسر فضای مرکزی این پنجره‌های با کیفیت بالا وجود دارد، و تنها مقدار نور طبیعی روز و تهویه متقابلی که ما توانستیم از طریق آن دهانه‌ها به دست آوریم، بخش بزرگی از موفقیت طراحی است.

علاوه بر چندین درب چند کشویی از کف تا سقف در قسمت نشیمن اصلی، خانه همچنین دارای یک دیوار پنجره سری 600 در مجموعه اصلی است. دیوار پنجره به درب محوری سری 980 متصل می‌شود که به فضای بیرونی باز می‌شود و درخت خرمالو قدیمی به عنوان مرکز آن باز می‌شود.

 

 

سوئیت مستر ارتباط داخلی و خارجی با کم عمق ترین نقطه دید است، زیرا سوئیت مستر تا آخر در پشت خانه قرار دارد. ایکگامی می‌گوید دهانه شیشه‌ای در مجموعه اصلی بیش از 15 فوت از طرح اصلی فاصله ندارد، اما به دلیل تنوع فضای بیرون و کیفیت و رابطه متفاوت با آن، آن فضا به خوبی کار می‌کند. «این واقعاً صمیمی است. ما این درخت خرمالو را داریم که تقریباً ساختمان را می بوسد، و مطمئن نبودیم که بتوانیم آن را حفظ کنیم یا نه، اما این درخت در حال رشد است، و وقتی در مجموعه اصلی هستید، بتوانید آن را بپذیرید. جادویی."

 

 

 

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی