Kioskedia
خانه /
چگونه تهویه مطبوع را پنهان کنیم؟

چگونه تهویه مطبوع را پنهان کنیم؟

تاریخ: 1403/01/19
موضوع: طراحی داخلی

چگونه تهویه مطبوع را پنهان کنیم؟

 

با افزایش دما، تقاضا برای تهویه مطبوع در حال افزایش است. با درک تقریباً ضروری بودن آن در زندگی مدرن، ما در پاسخ به بحران آب و هوا به دنبال گزینه‌های کم‌مصرف انرژی هستیم و در عین حال در نظر داریم که معماران و طراحان چگونه می‌توانند این واحدها را به طور محتاطانه در اتاق‌ها ادغام کنند. چالش این است که عملکرد اصلی آنها، خنک کردن محیط، بدون جلب توجه بیش از حد، حفظ شود. در این زمینه، ما نکاتی را در مورد پنهان کردن واحدهای تهویه مطبوع گردآوری کرده‌ایم تا از ترکیب کلی هماهنگ در فضا اطمینان حاصل کنیم.

 

ادغام با مبلمان

 

طراحی مبلمان سفارشی برای یک فضا امکان ایجاد یک طاقچه اختصاصی برای واحد تهویه مطبوع را فراهم می کند. راه‌های مختلفی برای دستیابی به این هدف وجود دارد، چه با باز نگه داشتن کامل آن برای دسترسی آسان و اتصال با کنترل از راه دور یا ترکیب درب‌های تهویه‌دار (با سوراخ‌ها یا منافذ برای گردش هوا) که دسترسی به تجهیزات را فراهم می‌کند و در عین حال امکان پنهان‌سازی کامل را فراهم می‌کند.

 

 

آستر تهویه شده

 

از آنجایی که هوای سرد متراکم تر است، به طور طبیعی تمایل به پایین آمدن دارد. این امکان وجود دارد که یک سقف افتاده از چوب یا مواد دیگر با دهانه هایی برای تسهیل گردش هوا و ایجاد محیط یکنواخت تر نصب کنید. در این صورت باید دسترسی آسان به تجهیزات نظافت و نگهداری تضمین شود.

 

 

از آنچه وجود دارد نهایت استفاده را ببرید

 

راه حل های ساده تری می توانند با استفاده حداکثری از فضای موجود پدیدار شوند. شناسایی گوشه های تشکیل شده توسط پرتوها یا ایجاد تضاد ظریف بین رنگ ها در محیط می تواند برجستگی تجهیزات را به حداقل برساند و حضور آن را محتاطانه تر کند.

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی