Kioskedia
خانه /
آموزش نرم افزار AUTOCAD
آیتم
play_arrow نمایش تیزر

آموزش نرم افزار AUTOCAD

زمان مورد نیاز برای کلاس: 08:34:01

محتوا: 1 سرفصل (33 فیلم)

3,809 بازدید

قیمت : 1,330,000 تومان

قیمت ویژه : 665,000 تومان

محتوای مسترکلاس

1 سرفصل

آموزش نرم افزار Auto Cad

33 فیلم

expand_less

توضیحات مسترکلاس

 

نرم افزار اتوکد از دسته نرم افزار هایی است که برای تمامی حرفه های مهندسی نیاز اساسی است این نرم افزار در محیطی کاربر پسند خدمات ترسیم ۲ بعدی را به شما ارائه می دهد به جرأت می توان گفت اولین نرم افزاری که هر فراگیر و هنرجو باید یاد بگیرد برای ورود به حرفه طراحی معماری و ساختمان نرم افزار اتوکد است فراگیری اتوکد بسیار ساده روان و سریع است به شرط اینکه زمان مناسبی برای آن به صورت مستمر در نظر گرفته شود و آموزش کاربردی برای آن قرار داده شود. نرم افزار اتوکد محصول شرکت اتودسک برای ترسیم های دو بعدی در حرفه تخصصی طراحی داخلی استفاده می شود. البته بعضی از طراحان از قابلیت سه بعدی آن نیز استفاده می کنند اما به دلیل این که طراحان داخلی برای سه بعدی کردن مدل های خود از نرم افزارهای دیگری مانند تری دی مکس اسکچاپ و غیره استفاده می کنند در کشور بیشتر استفاده دو بعدی از نرم افزار اتوکد حرف است.
 دوره آموزشی نرم افزار اتوکد برای طراحان داخلی و معماران تدوین شده است در این دوره تمامی دستورات ترسیمی ویرایشی لایه بندی اندازه گذاری کار با بلاک ها دستورات گرفتن پرینت ترسیم نقشه ها و همینطور توضیح کامل منوهای آبشاری می باشد.
 یادگیری این نرم افزار برای شروع کار سه بعدی لازم و ضروری است و علاوه بر آن برای تبدیل کردن  مدل های سه بعدی به نقشه های اجرایی یا نقشه های معماری نیاز می باشد. مثال های کار شده در این آموزش مرتبط با طراحی داخلی و نکات فنی آن می باشد یادگیری اتوکد در زمان کوتاهی صورت می گیرد به شرط آنکه صحیح آموزش داده شود.
 یادگیری صرف اتوکد برای ترسیم نقشه ها کافی نیست بلکه باید به ضوابط و قواعد نقشه کشی نیز آشنا باشید .در این دوره ضوابط و قواعدی که مورد نیاز ترسیم در طراحی داخلی است آموزش داده شده است و همینطور از آموزش فرمول نویسی با اتوکد خودداری شده تا فراگیران سریعتر بتوانند نرم افزار را آموزش ببیند.
 نکته پایانی اینکه
 یادگیری اتوکد میتواند برای شما شغل ایجاد کند کافیست کد را کامل یاد بگیرید و به عنوان یک تکنسین نقشه کشی در دفتر مشغول به کار شوید.

مدرس

ایمان کوشکی
whatsapp
پشتیبانی