Kioskedia
خانه /
آموزش نرم افزارSketch up
آیتم
play_arrow نمایش تیزر

آموزش نرم افزارSketch up

زمان مورد نیاز برای کلاس: 09:32:13

محتوا: 1 سرفصل (36 فیلم)

7,986 بازدید

قیمت : 1,200,000 تومان

قیمت ویژه : 600,000 تومان

محتوای مسترکلاس

1 سرفصل

آموزش نرم افزارSketch up

36 فیلم

expand_less

توضیحات مسترکلاس

دوره آموزشی نرم افزار اسکچ آپ کاربردی در طراحی داخلی 
نرم افزار اسکچ آپ  از دسته نرم افزارهای مدلسازی سریع و کاربردی در فضای معماری و طراحی داخلی است. طراحان برای ترسیم اتود های اولیه و همینطور مدلسازی پروژه های پیشرفته از این نرم افزار استفاده می نمایند. پیچیده ترین مدل را با استفاده از پلاگین های این نرم افزار صورت می گیرد، همینطور پردازی تصاویر شبیه به واقعیت از امکانات دیگر این نرم افزار است. محیط به ظاهر ساده، دستورات چند کارکردی و سرعت بالا از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.
دوره آموزشی تدوین شده براساس همین نیازها اما با رویکردی جدید صورت گرفته است، رویکردی که می تواند به نیاز های طراحان داخلی پاسخ کامل دهد. نرم افزار های مختلف فعالیت های گوناگونی را انجام می دهند که گاها پیش می آید هنرجویان بین آنها سردرگم می شوند و بی جهت دستوراتی که نیازی به آنها ندارند یاد می گیرد. این دوره آموزشی ویژه طراحان داخلی است، دستوراتی آموزش داده شده است که کاملا کاربردی همراه با تمرینات طراحی داخلی و پروژه های مرتبط با آن می باشد.
ویدیو های آموزشی به صورتی تدریس شده که بعد از شرح دستور نمونه ایی تمرین برای درک بهتر انجام شده و در پایان  مجموعه ایی از دستورات پروژه، برای فهم کامل تر صورت گرفته است. در این مجموعه آموزشی پلاگین وی ری نیز آموزش داده شده است تا کاربران بتوانند مدل طراحی شده خود را رندر بگیرند و طرح خود را به واقعیت نزدیک نمایند.
روش های استفاده از مدل های آماده، ساخت متریال های گوناگون، نورپردازی، نحوه قرارگیری دوربین، ساخت انیمیشن، نکات کاربردی کادربندی، تنظیمات کامل رندر و ... نیز به طور کامل شرح داده شده است. این آموزش برای تمامی علاقمندان به طراحی داخلی که تصمیم دارند وارد بازار کاربشوند و طرح های خود را تبدیل به مدل های سه بعدی کنند، پیشنهاد می شود. دوره بدون توضیحات غیر ضرور و اضافی و کاملا کاربردی و پروژه محور تهیه شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این دوره، تدریس نرم افزار توسط مدرس تخصصی طراحی داخلی صورت گرفته است، این موضوع به هنرجویان کمک می کند تا نرم افزار های تخصصی را به صورت تکنیکال و با ظرافت های تخصصی آموزش ببینند.

مدرس

ایمان کوشکی
مسترکلاس های مرتبط
Item 1 of 11
whatsapp
پشتیبانی