Kioskedia
خانه /
«زیرساخت آرمان‌شهری: زمین بسکتبال کمپسینو» پاویون مکزیک در دوسالانه معماری ونیز 2023

«زیرساخت آرمان‌شهری: زمین بسکتبال کمپسینو» پاویون مکزیک در دوسالانه معماری ونیز 2023

تاریخ: 1402/03/09
موضوع: معماری

روز پنجشنبه، 18 May...

دولت مکزیک، از طریق دبیرخانه فرهنگ، افتتاح پاویون مکزیک را در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری دوسالانه ونیز 2023 با پیشنهاد «زیرساخت آرمان‌شهر: زمین بسکتبال کمپسینو» جشن گرفت. این غرفه که سرمایه‌گذاری 9,059,600 پزو داشت، با هدف دعوت به گفتگو و بازی برای گفتگو در مورد موضوعاتی که دنیای معماری در رابطه با جنبه‌های مختلف زندگی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را درگیر می‌کند، است.

 

 

در طی مراسم افتتاحیه در مجتمع دریایی قدیمی آرسناله در ونیز، دولورس مارتینز اورالده، معاون مدیر کل INBAL (سازمان فرهنگی دولت مکزیک مسئول حفظ و انتشار میراث هنری مکزیک)، همراه با عکاس آنتونیو توروک، متصدیان معماری. نمایندگان شرکت APRDELESP و هماهنگ کننده بینال، ماریانا مونگویا ماتوته، پیام خوش آمدگویی را از طرف لوسینا جیمنز لوپز، مدیر کل INBAL خواندند. وی در این پیام تاکید کرد که دولت مکزیک از طریق دبیرخانه فرهنگ و INBAL موارد زیر را بیان کرده است:

 

مراسم افتتاحیه با حضور Felicitas Vázquez Islas، رئیس شهرداری Panotla، و نانسی Cortes Vázquez، شهردار Amaxac de Guerrero در ایالت Tlaxcala برگزار شد. علاوه بر این، اجرای رقص Catrines de los Huehues، یک رقص محبوب، در بینال برای زنده کردن این زمین بسکتبال، بسیار شبیه به هر جشنی که ریشه در تشریفات دارد، به عنوان شکلی از استعمار زدایی و یک حس عمیق وجود داشت. از جامعه.

 

این پروژه دارای طراحی کیوسک توسط فابین کاپلو است

 

عکاسی توسط برایان کراس، یونیس آدورنو و خورخه سانتیاگو. فیلم "Catârsis" ساخته آنتونیو توروک، تدوین شده توسط پابلو اسکوتو لونا و ماریانا بوتی. هنر گرافیک با آثاری از دکتر لاکرا، فرانسیسکو تاکا فرناندز و کارلا کاپلان ارائه شده است.

 

 

همچنین شامل همکاری رادیو نوپال و "La manta de curación"، ایجاد شده توسط مرکز زیست‌محیطی Milpa Urbana و گروه‌های Tanivet Embroidering Ants، شعری از Delmar Penka، و همچنین طراحی گرافیکی e e، در میان سایر همکاران است. در اولین روز، دادگاه کمپسینو توسط 800 نفر بازدید شد و در حال تبدیل شدن به مکانی برای برخورد بین فرهنگی، ادغام دوسالانه به عنوان مکانی برای تأمل است که در آن حال و آینده در خطر است. همچنین مکانی از مدینه فاضله است که در آن جهان در جهان خرد یا کلان خود به دنبال بهترین راه ها به روشی اجتماعی است.

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی