Kioskedia
خانه /
بررسی فناوری و فرهنگ: اشیاء غارت شده و خانه لوکس

بررسی فناوری و فرهنگ: اشیاء غارت شده و خانه لوکس

تاریخ: 1401/08/22
موضوع: معماری

 

از آثار قاچاق شده کامبوج ویرایش شده از خلاصه Architectural تا دستور جدید انتشار صفر در کالیفرنیا، نگاهی به برخی از قانع‌کننده‌ترین فن‌آوری، طراحی و داستان‌های فرهنگی ماه اوت از سراسر وب و جهان

 

تا سال 2035، کالیفرنیا فروش خودروهای جدید گازسوز را ممنوع خواهد کرد. لس آنجلس تایمز گزارش می دهد که هیئت منابع هوایی کالیفرنیا در 25 آگوست رای داد که تمام فروش خودروهای جدید و کامیون های سبک باید وسایل نقلیه آلایندگی صفر باشد. دن اسپرلینگ، مدیر مؤسس مؤسسه مطالعات حمل و نقل در دانشگاه کالیفرنیا، دیویس، به تایمز گفت که دستور انتشار صفر «مهم‌ترین و دگرگون‌کننده‌ترین اقدامی است که [هیئت منابع هوایی] تاکنون انجام داده است».

 

San Diego traffic

در حالی که کشورها، موزه‌ها، مؤسسات و مجموعه‌داران با بازگرداندن هنر و آثار دست‌وپنجه نرم می‌کنند، Architectural Digest برای انتشار در شماره چاپی ژانویه 2021 خود در محل اقامت مجلل وارث میلیاردر اسلون لیندمان بارنت در سانفرانسیسکو و ویرایش آن در آب داغی قرار گرفت. شواهدی از آثار غارت شده کامبوج در داخل. این کشف - که در مقاله ای در 15 اوت منتشر شد - توسط واشنگتن پست انجام شد، که در انبوه تحقیقات گسترده تر در مورد قاچاقچیان آثار هنری و کالاهای غارت شده است، که بسیاری از آنها اکنون در موزه های هنر غرب زندگی می کنند.
 


فیورنگ ساکونا، وزیر فرهنگ کامبوج، به پست گفت:

«برخی از این مجسمه‌ها اهمیت تاریخی و فرهنگی زیادی برای کامبوج دارند و باید در اسرع وقت به کشور بازگردانده شوند.

پست از هانی فرید، کارشناس پزشکی قانونی بصری در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، استفاده کرد تا عکس چاپ شده در Architectural Digest را با عکسی که در وب سایت معمار خانه، پیتر مارینو، FAIA یافت شده است، مقایسه کند. فرید متوجه شد که هر دو از یک تصویر منبع استفاده می کنند. یکی از نمایندگان شرکت مارینو به پست گفت که این شرکت تصویر را در اختیار Architectural Digest قرار نداده است. این تصویر نیز اخیراً از وب سایت Marino حذف شده است. در همین حال، ارین کاپلان، سخنگوی مجله، به پست گفت که آنها عکس را با آثار به دلیل "حقوق انتشار حل نشده در مورد آثار هنری منتخب" منتشر نکردند.

 

نوآوری‌های ملموس بیشتری که ارزش دنبال کردن دارند از استرالیا بیرون می‌آیند: مهندسان مؤسسه فناوری سلطنتی ملبورن در حال توسعه روشی برای استفاده از ضایعات PPE هستند - روپوش‌های عایق استفاده شده، ماسک‌های صورت، و دستکش‌های لاستیکی - تا استحکام مواد را تا ۲۲ درصد افزایش دهند. همانطور که در چندین مطالعه منتشر شده است. در این مطالعات، ضایعات PPE "ابتدا خرد شده و سپس با حجم های مختلف، بین 0.1٪ و 0.25٪، در بتن گنجانده شد." و ضایعات زیادی برای استفاده وجود دارد - RMIT گزارش می دهد که "حدود 129 میلیارد ماسک صورت یکبار مصرف هر ماه در سراسر جهان استفاده و دور ریخته می شود." در اخبار بیشتر تحقیقات بتن RMIT، مهندسان همچنین دریافتند که 100٪ سنگدانه ها در مواد (به طور سنتی شن و سنگ خرد شده) را می توان با ضایعات تایرهای لاستیکی جایگزین کرد و توضیح داد که "بتن سبزتر و سبک تر جدید همچنین وعده کاهش هزینه های تولید و حمل و نقل را می دهد. به طور قابل ملاحظه.".

 

David Finn Archive, Department of Image Collections, National Gallery of Art Library, Washington, DC, CC BY-SA 4.0

برای اولین بار، استودیوی هنرمند و معمار منظر ایسامو نوگوچی، کوئینز، نیویورک، به زودی به روی عموم باز خواهد شد که با کمک مالی 4.5 میلیون دلاری از اداره امور فرهنگی شهر نیویورک امکان پذیر است. نوگوچی این انبار 3200 فوت مربعی را در سال 1961 خریداری کرد و از این فضا برای ایجاد آثار در مقیاس بزرگتر و ساختن محل زندگی استفاده کرد. موزه نوگوچی، روبه‌روی استودیو، عملیات بازسازی و نوسازی را پیش از افتتاح عمومی انجام می‌دهد. Archinect گزارش می دهد که "موزه از اظهار نظر در مورد جزئیات بیشتر خودداری کرد، زیرا طرح های طراحی هنوز در مرحله توسعه هستند."

 

The "Women Who Fight Roundabout" monument in Mexico City

ایالات متحده از زمان قیام های حقوق مدنی در سال 2020 با یک حساب سرانگشتی در مورد بناهای تاریخی و نمایندگی مواجه شده است. کشورهای دیگر نیز با آن روبرو هستند: در مکزیکو سیتی، کلودیا شینبام پاردو، رئیس دولت، خواستار حذف یک «ضد بنای تاریخی» فمینیستی شده است. در سپتامبر 2021، فعالان برای اعتراض به خشونت جنسیتی روی یک پایه خالی در یک میدان شهری که مجسمه کریستف کلمب در سال 2020 سرنگون شده بود مجسمه سیلوئت زنان را با مشتی برافراشته نصب کردند. مجسمه قرن پانزدهم "زن جوان آماجاک" به احترام زنان بومی. با این حال، فعالان این اقدام را به‌عنوان اقدام «توکنیسم» از سوی شهر محکوم کرده‌اند، زیرا می‌گویند مردم بومی از روند عمومی کنار گذاشته شده‌اند.

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

Architecture Magazine برگرفته شده از وبسایت 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی