Kioskedia
خانه /
دومین پادکست استودیو: زیست پذیری خانه های طراح

دومین پادکست استودیو: زیست پذیری خانه های طراح

تاریخ: 1402/03/01
موضوع: معماری

The Second Studio (که قبلا The Midnight Charette)

یک پادکست صریح درباره طراحی، معماری و امور روزمره است

 

 این برنامه توسط معماران دیوید لی و مارینا بوردرونت میزبانی می‌شود، و متخصصان خلاق متفاوتی را در مکالمات بدون اسکریپت نشان می‌دهد که امکان برداشت‌های متفکرانه و بحث‌های شخصی را فراهم می‌کند.

موضوعات مختلفی با صداقت و شوخ طبعی پوشانده شده است: برخی از قسمت ها مصاحبه هستند، در حالی که برخی دیگر نکاتی برای طراحان دیگر، بررسی ساختمان ها و پروژه های دیگر، یا کاوش های معمولی در زندگی روزمره و طراحی هستند. The Second Studio نیز در iTunes، Spotify و YouTube در دسترس است.

 

دوام مصالح مختلف و نگهداری ساختمان (01:53)

عدم به خطر انداختن زیبایی شناسی برای عملکرد (05:54)



روز دیگر یک جزیره آشپزخانه دیدم که یک صفحه پیشخوان ضخیم 6 اینچی با چهارپایه هایی داشت که بلوک های مکعبی از سنگ مرمر بود. واقعا شگفت انگیز به نظر می رسید، اما اگر بخواهید آنجا بنشینید، ناراحت کننده ترین تجربه خواهد بود. حرکت دادن این مدفوع ها واقعا دشوار است و پاهای شما به دلیل ضخامت پیشخوان در زیر پیشخوان قرار نمی گیرند، بنابراین باید به پهلو بنشینید. اینها جزییات جزئی به نظر می‌رسند، اما اگر سعی می‌کردید هر روز با بچه‌هایتان با آن زندگی کنید، کار نمی‌کرد. (06:14)

 

انطباق با حالت های جدید زندگی و حمام های مینیمال (13:00)



ای کاش تعداد بیشتری از این حمام های طراح وجود داشت زیرا آنها سوال می کنند که ما چگونه در این فضاها زندگی می کنیم. همه ما به یک کابینت دارو نیاز نداریم. داشتن کمد دارو اجباری نیست. داشتن محافظ اسپلش اجباری نیست. چرا ما در مورد این چیزها متفاوت فکر نمی کنیم؟ چرا سعی می کنیم این همه چیز را در حمام ذخیره کنیم؟ من فکر می کنم اگر مشتریان مایل باشند زندگی متفاوتی را کشف کنند و به افراد متفاوتی تبدیل شوند، بسیار جالب است که به این فضاها با لنز دیگری نگاه کنند. ما می‌توانیم آن را طوری طراحی کنیم که احساس نکنید در وان برای دوش گرفتن هستید. اگر در وسط اتاق ایستاده باشید و وقتی به ساحل نگاه می کنید باران ببارد یا به اثر هنری غول پیکری که خریده اید نگاه کنید چه؟ اگر آن تجربیات کوچک روزانه را متفاوت کنیم چه؟ (14:10)

خانه لباس محیط شماست. این یک قیاس با لباس است. خانه‌ها گران‌تر هستند و ساختن آنها بیشتر از لباس است، اما این اصل یکسان است. ایجاد یک خانه فرصتی برای شماست تا خود را ابراز کنید و اگر می خواهید اینگونه باشید، خود آینده باشید، سپس محیطی را برای انجام آن بسازید. اگر به خود اجازه ندهید پتانسیل شخصی و آزادی زندگی به روشی جدید را داشته باشید، فرصت از دست رفته است. (18:20)

 

یک ظاهر طراحی شده (28:15)


چیزی که وقتی به پروژه‌های منتشر شده نگاه می‌کنم برای من برجسته می‌شود، این است که همه چیز در عکس چقدر عالی به نظر می‌رسد. شما برس را اینجا دارید، فنجان را آنجا و گلها تازه هستند. این طور نیست که مردم چگونه زندگی می کنند. اینطور نیست که خانه آنها هر روز به نظر برسد. آن عکس هایی که می بینید منتشر شده اند... یک استایلیست و یک عکاس بودند که آن لحظه خاص را شکار کردند. تصویر تشکیل شده بود. به این معنی نیست که آن عناصر نمی توانند به صورت روزمره وجود داشته باشند. […] اما به این برمی گردد که مشتری کیست. شما باید فردی باشید که اغلب اوقات حاضر است با گل یا کتاب اینجا و یک گلدان در آنجا زندگی کند و وسایل تصادفی و اغلب زشت خود را که در خانه پراکنده شده است مانند عکس عروسی پسر عمویتان یا آهن ربا قرار ندهید. سرتاسر یخچال اینها همه چیزهای واقعی است، و چیزهای مهمی است، اما یک اختلاف را برجسته می کند. (28:19)

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی