Kioskedia
خانه /
زمان بیشتری را صرف طراحی با برنامه مفهومی معماری کنید

زمان بیشتری را صرف طراحی با برنامه مفهومی معماری کنید

تاریخ: 1402/02/24
موضوع: معماری

مفهوم همه چیز در مورد مراحل اولیه فرآیند طراحی است

 

 فرآیندی که در آن معماران نیاز به کشف، تفکر، ساختن، خلق و بیان دارند. این یک فرآیند خطی با یک نقطه شروع و پایان مشخص نیست، بلکه یک فرآیند دایره ای/تکراری است. شامل آزمایش و رد کردن است. گاهی اوقات یک مفهوم کامل «دور می‌شود»، در حالی که در مواقع دیگر، معمار بخش‌هایی را نگه می‌دارد و دور می‌اندازد و به تکامل خود ادامه می‌دهد.

 



کار معماران اصلی در مرحله مفهوم سازی ضروری است، جایی که تجربه و دیدگاه آنها به آنها اجازه می دهد تا پارامترهای پروژه و هدف کلی طراحی را تنظیم کنند. با امکان دادن به معماران برای صرف زمان بیشتر در این مرحله، با داده‌ها و بازخورد بیشتر، Spaces به ایجاد نتایج بهتر پروژه و معمارانی کمک می‌کند که می‌توانند زمان بیشتری را صرف انجام کاری که بهترین انجام می‌دهند و بیشترین لذت را ببرند.

 

 

فرآیند مفهوم سازی می تواند یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن به یک معمار باشد. این بخشی از کار است که برخی از متخصصان بیشتر از آن لذت می برند، و اینجاست که ایده ها رشد می کنند، شکل می گیرند و زمینه را برای مراحل آینده گردش کار طراحی فراهم می کنند. به عنوان یک معمار، شرکت در این مراحل اولیه و تنظیم اصول طراحی اصلی ضروری است.

Spaces برنامه مفهومی معماری است که از این فرآیند پشتیبانی می کند. وقتی برای اولین بار با برنامه شروع به کار کردید، لزوماً هدف نهایی را در ذهن نخواهید داشت. در عوض، با چند ایده شروع می‌کنید، یک خلاصه، یا مشکلات طراحی خاصی خواهید داشت که می‌خواهید بررسی و حل کنید.

 

مانند مداد و کاغذ، آزادی کاوش سریع و آسان را فراهم می کند

 

 

 شما می توانید با طرح ایده ها در سنت طرح های دستمال سفره شروع کنید. اینها طرح های حل شده نیستند بلکه نقطه شروعی برای خلاقیت و تفکر هستند. وقتی نیازی به حل و فصل هر جزئیات خاصی ندارید، می‌توانید ایده‌ها را به سرعت بررسی کنید، و می‌توانید ایده‌های مختلف را بدون صرف زمان قابل توجهی آزمایش کنید.

از آنجایی که Spaces یک برنامه iPad است، می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد - در یک کافه، یک ساحل، یا در مترو برای محل کار. بنابراین، حتی با زمان محدود، استفاده از iPad و طرح ایده‌های تازه به عنوان الهام‌بخش آسان است.

اگر یک فرم سه بعدی در ذهن دارید، مستقیماً وارد شوید و شروع به طراحی ایده خود کنید و از Spaces آن را به یک ساختمان سه بعدی تبدیل کنید. هنگامی که این فرآیند مدل‌سازی را شروع می‌کنید، برنامه می‌تواند داده‌های دقیق ساختمان را برای کمک به اطلاع‌رسانی فرآیند طراحی ارائه دهد و - هنگام طراحی به طور خلاصه - اطمینان حاصل کند که الزامات را برآورده می‌کنید.

 

 

فناوری دیجیتال مجموعه ای از راه های جدید را برای انجام کارها باز کرده است. با این حال، ترکیب جنبه‌های سنتی که به گردش کار کلی کمک می‌کنند نیز می‌تواند مفید باشد. به عنوان مثال، Spaces به کاربران اجازه می دهد تا مدل های سه بعدی را ردیابی کنند. ردیابی یک راه سریع برای کشف ایده ها در زمینه وسیع تر است. همانند کاغذ ردیابی، می‌توانید گزینه‌های متعددی را با استفاده از برگه‌های اضافی کاغذ [دیجیتال] امتحان کنید.

از آنجایی که همه چیز دیجیتالی است، مشارکت همکاران از طریق ویژگی اشتراک گذاری ساده نیز آسان شده است. مانند بسیاری از دنیای امروزی، دیگر نیازی به حضور در یک دفتر ندارید، به شما این امکان را می دهد که با اعضای تیم از راه دور همکاری کنید و نظرات خود را دریافت کنید.

استفاده از رویکرد مبتنی بر طرح به این معنی است که فضاها می توانند فرآیند استفاده از مداد و کاغذ را تقلید کنند. اما در حالی که طراحی ذاتاً نادرست است، فناوری می تواند به افزایش و بهبود دقت طراحی ساختمان در هنگام ترسیم کمک کند. موتور تشخیص طرح این برنامه تضمین می‌کند که طرح‌هایی که برای ایجاد ساختمان‌های سه بعدی استفاده می‌شوند، همگی «پاک‌سازی» شده‌اند و یک تجربه طراحی غنی را بدون نیاز به محدودیت ارائه می‌دهند.

 

این گردش کار مدل‌سازی و ترسیم با ماهیت تکراری فاز مفهوم مطابقت دارد. هدف لزوماً ایجاد یک طرح کاملاً حل‌شده نیست - اگرچه می‌توان آن را نیز انجام داد - بلکه هدف این است که با بررسی همه گزینه‌ها و ایجاد اطمینان لازم برای حرکت به سمت طراحی توسعه‌یافته، مطمئن شوید که در این مرحله اولیه زمان صرف کرده‌اید. "تحویل" از مفهوم به طراحی توسعه یافته سیاه و سفید نیست و Spaces به کاربران اجازه می دهد تا به حل جنبه های طراحی ادامه دهند در حالی که سایر قسمت ها در مراحل پیشرفته تر هستند.

با Spaces، معماران آزادی طراحی برای تجسم مفاهیم و نشان دادن امکانات خلاقانه را دارند، در حالی که اطلاعات ارزشمندی را نیز دریافت می کنند که به ارزیابی جزئیات پایین دست مانند حجم، مطالعات خورشید، زمینه، حضور خیابان و مفاهیم مادی کمک می کند. این به کاربران امکان می‌دهد تا در حین آزمایش و کاوش ایده‌ها، به سرعت درک کنند که آیا یک ایده امکان‌پذیر است یا خیر.

 

معماران با چرخش بین قلم و کاغذ و BIM می‌توانند انعطاف‌پذیری و سرعت مداد و قدرت و داده‌های BIM را گرد هم آورند.

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی ، دوره بازسازی ، دوره دکوراتوری ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره آنلاین طراحی داخلی ، دوره آنلاین دکوراسیون داخلی ، دوره آنلاین بازسازی ، دوره آنلاین دکوراتوری ، دوره آنلاین نورپردازی ، دوره آنلاین طراحی نما ، دوره آنلاین طراحی فضای سبز ، دوره آنلاین نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره آنلاین شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره آنلاین قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

دوره های آموزشی آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی ، آموزش دکوراتوری ، آموزش نورپردازی ، آموزش طراحی نما ، آموزش طراحی فضای سبز ، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی ، آموزش شرکت در مسابقات بین المللی ، آموزش قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی