Kioskedia
خانه /
شیلی در مورد مرمت حرف های زیادی برای گفتن دارد

شیلی در مورد مرمت حرف های زیادی برای گفتن دارد

تاریخ: 1401/10/25
موضوع: معماری

شیلی دارای یک معماری میراث غنی و گسترده است

 

که به تدریج از طریق ابتکارات مختلف که به دنبال بازسازی این ساختمان ها برای دادن زندگی دوباره به آنها هستند، اهمیت پیدا می کند. ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها خراب، استفاده نشده یا آسیب دیده بودند، اما ارزش معماری زیادی دارند و سهم مهمی در بازسازی تاریخ شهرهای شیلی است.

 

در اینجا 5 پروژه تبدیلی وجود دارد که نمی توانید از دست بدهید. این ساختمان‌های عمومی و میراثی در طراحی خود رنگی از مدرنیسم داده شده‌اند تا به الزامات قابل سکونت فعلی پاسخ دهند و در عین حال ساختارها و سنت‌های گذشته را حفظ کنند.

 

مداخله میراث ساختمان جمهوریکا / MSRAA - Martin Schmidt Radic Arquitectos Asociados

 

 

 

پس از آتش سوزی در سال 2016، جایی که تنها دیوارهای پیرامونی عمارت میراثی در آونیدا جمهوریکا، یک بنای تاریخی حفاظت شده در آغاز قرن گذشته اعلام شد، پروژه بازسازی میراث به رهبری دفتر MSRAA تشکیل شد. این پروژه بر اساس یک ساختار مرکزی است که دیوارهای محیطی را پشتیبانی می کند، با تاکید بر بازیابی نمای اصلی نئوکلاسیک، که بخشی از هویت محله دانشگاهی را که در آن واقع شده است، می سازد.

 

کاخ پریرا / سیسیلیا پوگا، پائولا ولاسکو و آلبرتو مولتو / 2019

 

 

شیلی دارای یک معماری میراث غنی و گسترده است که به تدریج از طریق ابتکارات مختلف که به دنبال بازسازی این ساختمان ها برای دادن زندگی دوباره به آنها هستند، اهمیت پیدا می کند. ساختمان‌ها و زیرساخت‌ها خراب، استفاده نشده یا آسیب دیده بودند، اما ارزش معماری زیادی دارند و سهم مهمی در بازسازی تاریخ شهرهای شیلی است.

 

کاخ پریرا که در سال 1872 به سبک نئوکلاسیک با عناصری از رنسانس فرانسه ساخته شده است، توسط معمار لوسین آمبرویز طراحی شده است و بیانگر عبارات معماری آن دوره است. امروزه پس از 30 سال متروکه بودن، می توان از کارهای مرمتی که شامل نوسازی نما، عناصر سازه ای و عناصر داخلی بود، بازدید کرد. سازه ای که اضافه شد از بتن مسلح ساخته شده است و در مجموع 7 طبقه و 2 زیرزمین را ادغام می کند و همچنین دارای زبانی معاصر است که به طور هماهنگ با بنای تاریخی ترکیب می شود.

 

موزه راه آهن پابلو نرودا / Chauriye Stäger Arquitectos

 

 

این موزه در موتورخانه قدیمی تموکو قرار دارد، ساختمانی که در سال 1941 تکمیل شد. پس از فروریختن سیستم راه آهن، این ساختمان از کار افتاد و شهرداری تموکو مسئولیت نجات ساختمان را بر عهده گرفت، اما پس از زلزله سال 2010 ، غیر قابل سکونت شد. این مداخله به دنبال بازسازی سازه و پوشاندن فضای خالی مرکزی ساختمان است تا فعالیت‌های فرهنگی منطقه در مواجهه با آب و هوای متغیر جنوب شیلی را در خود جای دهد. ساختار کششی پوشیده از پارچه سفید که به صورت گنبدی نصب شده است، ساختمان را از منظره متمایز می کند و دیوارهای تقویتی فولادی کورتن به دنبال نشان دادن زنگ مشخصه دنیای راه آهن هستند.

 

بازسازی موزه هنر پیشاکلمبیایی شیلی / اسمیلجان رادیچ

 

 

این موزه به مدت 2 سال درهای خود را برای دریافت تمدید و بازسازی امکانات خود بسته است. عملیات فضایی ظریف برای مداخله نکردن در ساختمان در رابطه با بافت شهری و تاریخی آن ضروری بود و برای استفاده از زیرزمین برای سالن نمایشگاه دائمی هنر پیشاکلمبیایی شیلی ضروری بود. همچنین بر طراحی و ارتقاء حیاط های استعماری به عنوان کلاسیک معماری آن زمان تاکید شده است.

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

 

Archdaily برگرفته شده از وبسایت 

 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی