Kioskedia
خانه /
معماری آموزشی برای جامعه: بررسی آثار پلان: b معماران در کلمبیا

معماری آموزشی برای جامعه: بررسی آثار پلان: b معماران در کلمبیا

تاریخ: 1403/03/12
موضوع: معماری

معماری آموزشی برای جامعه: بررسی آثار پلان: b معماران در کلمبیا

 

استودیوطرح: ب معماران که توسط معماران فیلیپه مسا و فدریکو مسا تأسیس شد، در شهر مدلین، کلمبیا واقع شده است و طراحی ساختمان، مشارکت در فعالیت‌های آکادمیک و ساخت مفاهیمی را که می‌توانند معماری را با واقعیت‌های ضروری روزمره مرتبط کنند، گرد هم می‌آورد. زندگی با درک پروژه معماری به عنوان یک پیمان موقت، پیکربندی نفوذپذیر و بیان مثبت محدودیت های زیست محیطی، آنها از سال 2000 تعداد زیادی ساختمان در مقیاس ها و برنامه های مختلف ساخته اند، از فضاهای عمومی، آموزشی و ورزشی گرفته تا مسکن، ادارات. ، هتل ها و تاسیسات.

 

طرح: رویکرد ب معماری را تقویت کننده موقعیت های انضمامی در جهان می داند. همانطور که در پروژه Orquideorama آنها مشاهده شد، آنها دوست دارند فکر کنند که هیچ تفاوتی بین طبیعی و مصنوعی وجود ندارد و در معماری زنده ای که در آن اتصال انرژی به ماده یا مواد، قلمرو زندگی، فرآیندها و شدن را معرفی می کند، فکر می کنند. از پروژه‌های مسکونی مانند خانه آمالونا یا خانه در ریو سدرو گرفته تا پروژه‌های مقیاس بزرگ‌تر مانند هتل کلیک مدلین یاسناریوهای ورزشی ، این شرکت با مواد مختلفی از جمله سازه‌های فلزی، چوبی یا بتن اکسپوز درگیر می‌شود، در حالی که به طور همزمان در محیط‌های دارای مداخله می‌کند. شرایط مختلف اقلیمی و جغرافیایی

 

 

پس معماری همزمان چیزی جز موضع ما نسبت به معماری نیست. این تلاش برای تعریف شیوه ای شخصی از بازیگری، باز و در دست ساخت است.  پلان: ب معماران

 

برادران مسا، هر دو فارغ‌التحصیل دانشگاه بولیواری پاپی (UPB) در کلمبیا، بخشی از "مجمع الجزایر معماری" هستند، یک گروه معمار کلمبیایی که به بررسی ارتباط بین طراحی و روش‌های جدید زندگی در آمریکای لاتین می‌پردازد. این گروه سه کتاب از طریق جدول استاندارد منتشر کرده است: مجمع الجزایر معماری I ، مجمع الجزایر معماری II (نظریه مجموعه) و مجمع الجزایر معماری III (معماری آن چیزی نیست که به نظر می رسد  /  معماری یک عادت است). با توجه به تمرین و آموزش معماری، پروژه ها و تحقیقات آنها نیز توسط مساستاندار در قراردادهای جزئی (2005)، معماری در انتظار (2007)، نفوذپذیری (2013)، معماری معکوس (2017) منتشر شده است. و توسط انتشارات AR D در 12 پروژه در 120 محدودیت (2021). در حال حاضر، فیلیپ استادیار دانشکده طراحی (برنامه معماری) در دانشگاه ایالتی آریزونا است، در حالی که فدریکو استادیار دانشکده معماری و طراحی در دانشگاه پاپی بولیوار (UPB) در مدلین است.

 

 

معماری طرح: ب برخاسته از اثری بسیار واقع گرایانه است که تلاش دقیقی را از درون محدودیت ها نشان می دهد: معماری هندسه های احتمالی که شرایط جبهه را در هم می شکند، جایی که فضای بیرونی و داخلی به صورت اسمز مفصل بندی می شود و مواد داخلی تا نمای بیرونی بدون شکستن شکل معماری. پروژه‌های دو وجهی که مبارزه شدیدی را برای موارد ضروری نشان می‌دهند، کار با مواد ساده و اساسی و رساندن آنها به حالت نهایی. اگر آن مواد حذف می شد، پروژه، هر چه که باشد، از بین می رفت. ساختمان هایی که نسبت به موقعیت های پراکنده زندگی حساسیت نشان می دهند: درست کردن مقیاس سایبان مدرسه یا حفظ حیاط خلوت یک انبار صنعتی. به نظر می رسد همه پروژه ها با این نگرش کلی پیش می روند.  آندرس پریا اورتگا. بوگوتا، مارس 2006.

 

با توسعه یک مجموعه معماری گسترده، آنها با متخصصان مختلفی مانند جانکارلو مازانتی، JPRCRمعماران و دیگران کار کرده اند. در بازدید از آثار معماری آموزشی آنها، برخی از پروژه‌های متعددی را که این دفتر در کلمبیا در گفتگو با جوامع محلی توسعه داده است، بررسی کنید.

 

کلاس درس زیست محیطی UES / پلان: ب معماران 

 

به سفارش انجمن مدنی TAGMA، که به پروژه های آموزشی، مشارکتی و پایدار در آمریکای لاتین اختصاص دارد و یک فرآیند طراحی مشارکتی را همراه با تیم های فنی و جوامع توسعه می دهد، کلاس محیطی UES در موسسه آموزشی ال رینکون در شهرداری سن جرونیمو آنتیوکیا، برای آموزش نظری و عملی محیط زیست با راهبردهای پایدار که یکپارچه، قابل مشاهده و بخشی از تجربه آموزشی هستند در نظر گرفته شده است.

 

هفت دور موسسه آموزشی روستایی/ پلان: ب معماران

 

 

به عنوان یک نقطه عطف منحصر به فرد در چشم انداز، موسسه آموزشی روستایی هفت دور برای جایگزینی ساختمان های قبلی در شرایط نامناسب در چشم انداز نیمه خشک و زمین تقریباً هموار شهرداری سن خوان دو اورابا ساخته شد. این ساختمان های مدولار یک محیط چند ضلعی با راهروهایی در داخل و نماهای آرام رو به بیرون را تشکیل می دهند.

 

موسسه آموزشی میگل والنسیا / پلان: ب معماران 

 

 

به عنوان یک نقطه عطف منحصر به فرد در چشم انداز، موسسه آموزشی روستایی Siete Vueltas برای جایگزینی ساختمان های قبلی در شرایط نامناسب در چشم انداز نیمه خشک و زمین تقریباً هموار شهرداری سن خوان دو اورابا ساخته شد. این ساختمان های مدولار یک محیط چند ضلعی با راهروهایی در داخل و نماهای آرام رو به بیرون را تشکیل می دهند.

 

مدرسه روستایی چاپارال  /  پلان: ب معماران

 

 

مدرسه روستایی چاپارال  یک مؤسسه آموزشی در وضعیت نامناسب را با یک ساختمان جدید در همان قطعه در روستای چاپارال در شهرداری سن ویسنته فرر جایگزین کرد. به عنوان یک مدرسه روستایی که فرزندان کشاورزان محلی در آن تحصیل می کردند، از مصالح اقتصادی، بادوام و کم نگهداری مشابه آنچه در منطقه استفاده می شد استفاده شد که با رنگ پوشش گیاهی و محصولات متضاد بود.

 

پارک آموزشی Mi Yuma  /  پلان: ب معماران

 

 

پارک آموزشی Mi Yuma بخشی از شبکه جدیدی از ساختمان‌های عمومی کوچک است که توسط دولت آنتیوکیا برنامه‌ریزی شده است، که امکان کار مشترک بین گروهی از نمایندگان شهرداری، دولت و معماران را فراهم می‌کند، جایی که جامعه می‌تواند نیازهای خود را از طریق بیان کند. متون و نقاشی ها برای این ساختمان منظم و جمع و جور، جامعه تمایل خود را برای کلاس های درس انعطاف پذیر و مناطق بزرگ، خنک و کم تعمیر و نگهداری ابراز کرد. 

 

مدرسه مدیو امبرا آتراتو/ پلان: ب معماران

 

 

در شهرداری نگهبان قلعه، که بخشی از بخش انطاکیه در کلمبیا است، مؤسسه آموزشی امبرا آتراتو نیم قصد دارد برای دوره‌های کوتاه و منظم در طول سال از جوامع بومی استقبال کند و به آنها اجازه زندگی، خواب، خوردن و دریافت را بدهد. آموزش بدون نیاز به ترک دائمی روستاهای خود. این پیشنهاد شامل یک معماری نفوذپذیر در مورد استفاده و مواد است که با اقلیم و بافت روستایی همسو می شود.

 

مرکز اجتماعی سن ویسنته فرر/ پلان: ب معماران

 

 

پارک آموزشی سن ویسنته فرر بخشی از شبکه جدیدی از ساختمان های عمومی است که توسط دولت آنتیوکیا با هماهنگی جوامع شهرداری برنامه ریزی شده است و هدف آن ارائه آموزش با کیفیت به مناطق مختلف این وزارتخانه است. به عنوان بخشی از یک تلاش مشترک، جامعه تمایل خود را برای داشتن ساختمانی با حیاط مرکزی و امکان یک تئاتر در فضای باز ابراز کرد، جنبه هایی که با ویژگی های توپوگرافی سایت همراه با برنامه آموزشی تعریف شده توسط دولت گنجانده شده بود.

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

09107300818

021-88254691

021-88269173

 

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی