Kioskedia
خانه /
معماری رسانه های میانی

معماری رسانه های میانی

تاریخ: 1402/03/10
موضوع: معماری

دوسالانه معماری رسانه 2023 (MAB23) از 14 تا 15 ژوئن (آنلاین)

و 21 تا 23 ژوئن (حضوری) در تورنتو، کانادا برگزار می شود

 

این رویداد که شامل سخنرانی‌های کلیدی، میزگردها و جوایز می‌شود، با هدف ارائه بستری برای جوامع پژوهشی و عملی مرتبط با رسانه و محیط ساخته شده است. MAB23 دانشجویان، دانشگاهیان و متخصصان معماری، هنر، طراحی، برنامه‌ریزی شهری، رسانه و ارتباطات، انفورماتیک شهری و سیاست عمومی را گرد هم می‌آورد تا ایده‌های جدید را به اشتراک بگذارد و این حوزه در حال تحول را شکل دهد.

دوسالانه معماری رسانه 2023 کاوشی در نزدیکی های جدید است که از طریق نمایشگرهای شهری، نماهای رسانه ای، نمایش عمومی، واقعیت افزوده و نصب های چند رسانه ای تعاملی در دسترس قرار گرفته است. در حالی که سیستم‌های فیزیکی، اجتماعی، سیاسی و فنی معماری رسانه به گسترش خود ادامه می‌دهند، موضوعات امسال - برابری.

 

بنابراین، با پیش‌بینی جدیدترین جایزه MAB، «معماری رسانه‌های فرامدیال»، که به پروژه‌هایی اختصاص دارد که به اصلاح روابط فضایی می‌پردازند، دوسالانه آینده فرصتی است برای نگاه کردن به آینده معماری رسانه‌ای و در عین حال تأمل در مورد مکانیک و سیاست اساسی حرکت رو به جلو این دسته جایزه بر چرخش تصویر و تغییرات بصری مانند آنچه که توسط برنده جایزه "روندهای آینده و نمونه های اولیه" در سال 2019 برجسته شده است، "Uptown Underground" تمرکز دارد، پروژه ای که با یک سوال کاملاً کم فناوری برانگیخته شد، "یک مترو از یک لیوان چه چیزی می تواند بیاموزد. -قایق پایین؟» «Uptown Underground» که توسط ایان کالندر طراحی شده است، «نمای دقیق جغرافیایی از منظره شهری بر فراز قطار مترو در حال حرکت است که بر روی سقف آن، در حالی که در زیر شهر نیویورک حرکت می‌کند» نمایش داده می‌شود. اساساً، "Uptown Underground" بیان تمایل ما به ارائه بدن در حرکت است. بنابراین، در حالی که تصاویر نمایش داده شده به یک دستگاه پیچیده متکی هستند (چهار پروژکتور متصل به Raspberry Pi، همگام سازی شده با offset ها از طریق یک شبکه WiFi P2P و با اطلاعات موقعیت جغرافیایی و شتاب از یک تلفن همراه، همه بر روی باتری)، "Uptown Underground" بازتاب یک تکانه بصری بسیار قدیمی تر.

 

«Uptown Underground»

 

شیفتگی سینمای اولیه به سفر با قطار را به یاد می‌آورد که در تاریخ سینما در فیلم‌های واقعی و داستانی مانند قطار ورود به شهر (à la Ciotat) (ورود قطار به La Ciotat) (لومیر، 1895)، تثبیت شد. سرقت بزرگ قطار (پورتر، 1903)، آنچه در تونل رخ داد (پورتر، 1903)، و ژنرال (کیتون و بروکمن، 1926). این فیلم‌ها که آرشیو صنعتی شدن هستند، هم تاریخ مشترک و هم تبادل زیبایی‌شناختی بعید بین حمل‌ونقل و سینما را حفظ می‌کنند. در این فیلم‌ها می‌توان دید که چگونه قطارها به یک معنا به سینما آموختند که چگونه پویا باشد. به عبارت دیگر، روایت‌های نادرست از تماشاگران وحشت‌زده که از تصویر قطاری که در حال ورود است در فیلم لومیر فرار می‌کنند، با این وجود به ارتباط عمیق بین تصویر پیش‌بینی‌شده و نیروی لوکوموتیو که به‌طور یکپارچه در «Uptown Underground» ارائه شده است، صادق است. معماری رسانه میانی یک موضوع MAB جدید است، اما یک تبادل فضایی مداوم است. به این ترتیب، کاوش معاصر Callender از چشم اندازهای موبایل - چه از نقطه نظر یک قایق کف شیشه ای باشد یا از قطار 6 - یک "روند آینده" قابل توجه است زیرا مسیر از قبل منظره مترو را نشان می دهد. به نظر می رسد این نصب در بالا و بالا پیشرفت می کند، زیرا، مانند معماری رسانه به طور گسترده تر، پروژه ای در مورد زمینه سازی و اتصال است.

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی