Kioskedia
خانه /
پتانسیل معماران در کارآفرینی

پتانسیل معماران در کارآفرینی

تاریخ: 1402/05/22
موضوع: معماری

در دنیای جهانی شده و همیشه در حال تحول امروز

 

 حوزه معماری همچنان به اختراع مجدد خود ادامه می دهد. نوآوری شاهد ظهور فناوری‌های ساختمانی جدید و روش‌های جدید برقراری ارتباط با مشتریان بوده است، با این حال، از برخی جهات، اکثریت بزرگ صنعت معماری هنوز قدیمی است - معماران برای اداره شرکت‌های معماری خود به هزینه‌های مشتری که از پروژه‌ها دریافت می‌کنند متکی هستند. شاید در نتیجه ظهور استارت‌آپ‌ها در بخش فناوری و افزایش رقابت‌پذیری اقتصاد جهانی، معماران اخیراً ترجیح داده‌اند خود را به دنیای معماری محدود نکنند و از مجموعه مهارت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود در این زمینه استفاده کنند. راه های کارآفرینی.

 

Eric Reinholdt - 30 x 40 Design Workshop

 

 

یکی از شناخته‌شده‌ترین کانال‌های معماری یوتیوب، کانال کارگاه طراحی 30 در 40 اریک رینهولد به بیش از 800000 مشترک افزایش یافته است. راینهولت که پس از مجبور شدن به کاهش دستمزد در شرکت قدیمی خود، دفتر خود را تأسیس کرد، از کانال یوتیوب خود برای ارائه بینشی کلی از دنیای معماری استفاده می کند. Reinholdt به‌عنوان تنها مالک کسب‌وکار، همچنین می‌تواند با روش‌های تمرینی جایگزین آزمایش کند - مانند فروش پلان‌های طبقه توسط بسته یا فروش الگوهای طراحی AUTOCAD و SketchUp در وب‌سایت خود. کتاب او، معمار کارآفرین، بینشی از راه اندازی یک کسب و کار طراحی، با پشتوانه تجربیات شخصی او در سفر کارآفرینی اش، ارائه می دهد.

 

Safia Qureshi - CupClub

 

 

صفیه قریشی، معمار، طراح و دوستدار محیط زیست برنده جوایز، CupClub را در سال 2015 تاسیس کرد. CupClub یک سرویس بسته بندی قابل برگشت که برای نگهداری نوشیدنی های گرم و سرد طراحی شده است، یک سرویس سفارشی و تمام عیار است که به کاهش یکبار مصرف کمک می کند. بسته بندی پلاستیکی. با 16 میلیارد فنجان قهوه یک بار مصرف که روزانه دور ریخته می شود، CupClub یک جایگزین اقتصاد دایره ای ارائه می دهد، به طوری که هر یک از فنجان های CupClub را می توان 132 بار قبل از بازیافت در نقاط رهاسازی اختصاص داده شده استفاده کرد. سپس CupClub این فنجان های استفاده شده را جمع آوری می کند، آنها را با استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی تمیز می کند و آنها را دوباره در کافی شاپ ها توزیع می کند. آموزش و تفکر صفیه قریشی به عنوان یک معمار بدون شک کاتالیزوری برای ایجاد این کسب و کار - سرمایه گذاری در خارج از دنیای معماری برای ایجاد محصولی است که افراد روزمره از آن استفاده کنند.

 

TestFit – Clifton Harness and Ryan Griege

 

 

TestFit که توسط معمار Clifton Harness و توسعه دهنده نرم افزار Ryan Griege تأسیس شد، یک ابزار نرم افزاری است که فرآیند طراحی پروژه ها را ساده می کند. این نرم افزار قادر به ارائه تنظیمات سایت و شهری بر اساس متغیرهای دنیای واقعی، حل هندسه بر اساس محدودیت هایی مانند کدهای ساختمانی است. متغیرها و محدودیت های رقیب مانند کدهای ساختمان. هژمونی نرم‌افزار معماری خاص در عمل معماری به عنوان یک موضوع بحث فزاینده باقی می‌ماند، و ظهور ابزارهایی مانند TestFit چالشی برای آن هژمونی است که پتانسیل همکاری گسترده‌تر بین نرم‌افزار و معماری را نشان می‌دهد.

بحث گسترده تری وجود دارد که آیا برای مثال، دانشکده های معماری می توانند آموزش کارآفرینی بهتری را با رفتن دانش آموزان به دنیای حرفه ای ارائه دهند یا خیر. با این حال، یک واقعیت اساسی که باقی می ماند، ارزش همکاری های بین رشته ای در معماری است. افراد و سفرهای کارآفرینی آنها که در بالا به آنها اشاره شد، تخصص خاصی را که معماران می توانند در هنگام ورود به کارآفرینی به ارمغان بیاورند، برجسته می کند.

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی