Kioskedia
خانه /
پناهگاهی در منظره خشن آلپ: سه ویلا به هم پیوسته که طبیعت را در آغوش می گیرند

پناهگاهی در منظره خشن آلپ: سه ویلا به هم پیوسته که طبیعت را در آغوش می گیرند

تاریخ: 1403/01/21
موضوع: معماری

پناهگاهی در منظره خشن آلپ: سه ویلا به هم پیوسته که طبیعت را در آغوش می گیرند

 

اقامتگاه اکو پریمیوم پریسترگ در شهرداری لئوگانگ در استان سالزبرگرلند اتریش واقع شده است و در فلاتی به ارتفاع 1100 متر واقع شده است. این استراحتگاه که در سال 2009 افتتاح شد، شامل 15 کلبه و سه ویلا است و با کاج های سرسبز کوهستانی، رزهای آلپ و بوته های زغال اخته احاطه شده است. این محیط آرامش و مناظر خیره کننده از کوه های لئوگانگ اشتاینبرگ، اشتاینرنس میر با هوچکونیگ و کیتزبول شیفرالپن را ارائه می دهد.

 

توسعه تفرجگاه تحت تأثیر استفاده سنتی از زمین های کشاورزی قرار گرفته است که منجر به رویکردی حفاظتی شده است. این شامل مفاهیم انرژی پایدار، حمایت از تولیدکنندگان منطقه، و استفاده از مواد طبیعی در کل استراحتگاه است. در این سه ویلا، استودیو W2 Manufaktur و معمار Ulrich Stöckl، فضای داخلی را انتخاب کرده‌اند که سبک روستایی آلپ را با لوکس مدرن ترکیب می‌کند و محصولات دورنبراخت را به نمایش می‌گذارد. هر ویلا به طور منحصر به فردی ترکیبی از مواد طبیعی، ویژگی های طبیعی و انواع یراق آلات و وسایل برند است.

 

 

 

ویلا ایتانر: در یک با طبیعت

 

ویلا اتانر مستقیماً در دامنه تپه ساخته شده است و با دیوارهای گچ بری شده با خاک رس و عناصر چوبی متعددی که از بیرون به داخل آن گسترش یافته است، مشخص می شود. جزیره آشپزخانه از یک تنه درخت ساخته شده است و در کنار سایر عناصر چوبی موجود در فضا، فضایی گرم و دلنشین را برای مهمانان ایجاد می کند. این زیبایی طبیعی با یراق آلات Dornbracht در پلاتین برس خورده تکمیل شده است، در حالی که اتصالات شیر ​​Vaia روی دستشویی ظاهر می شود که به نظر می رسد مستقیماً از یک صفحه سنگ بریده شده است. همچنین به رنگ پلاتین برس خورده روی دستشویی اتاق خواب های بالا و به عنوان یک اتصال مستقل در کنار حمام، در مقابل پنجره های شیشه ای تمام قد ظاهر می شود. روکش سرد آنها عنصری از براق بودن را به مفهوم کلی طراحی داخلی که شبیه یک غار سنگی است اضافه می کند.

علاوه بر این، این ویلا دارای دو تجربه حمام منحصر به فرد است که منعکس کننده انتخاب های طراحی شده با نهایت دقت برای تجربه مهمانان است. از یک طرف، یک نسخه دوتایی ویژه از دوش افقی برای زوج ها با قابلیت ماساژ به حمام اضافه شد. از سوی دیگر، یک باران تجربه ماه آکوا با نورپردازی یکپارچه خلق و خوی که تجارب احیا و نشاط را فراهم می کند، در مکانی ممتاز با منظره کوهستانی به عنوان پس زمینه قرار گرفت.

 

 

 

ویلا ووسا

 

ویژگی برجسته ویلا Wossa طراحی منحصر به فرد آن است که در اطراف یک حوضچه حمام طبیعی متمرکز شده است که توسط یک بیوتوپ با تخت های نی احاطه شده است. این ویژگی متمایز در کنار استفاده از مواد طبیعی مانند چوب قدیمی، کتان و سنگ، فضایی راحت را ایجاد می کند. ویلا شامل یک منطقه نشیمن بزرگ، یک آشپزخانه اوپن آلپاین و یک اتاق خواب کاج است. اتصالات هندسی CYO در حمام روباز با بافت‌های درشت روشویی سنگ طبیعی، با روکش دورابرس برس‌شده (طلای 23 عیار) تضاد دارد که حس لوکسی را به آن می‌افزاید.

 

 

 

ویدرر ویلا: یک معماری باز و ارگانیک

 

این ویلا که در لبه جنگلی استراحتگاه طراحی شده است، به دلیل داشتن سه بال، ویژگی منحصر به فرد خانه درختی دارد. طبقه همکف دارای نماهای شیشه ای وسیع است که به مهمانان امکان می دهد از منظره چمنزارهای آلپ و جنگل های انبوه و مخروطی لذت ببرند. این سطح همچنین شامل ویژگی‌های جذابی مانند شومینه معلق، حمام مسی با ابهت، و اتصالات وایا مستقل با برس پلاتین تیره از Dornbracht است.

میهمانان از طریق یک پلکان مارپیچ به اتاق‌های خواب بالا می‌روند، جایی که با حوض‌های سنگی طبیعی روبرو می‌شوند که هر کدام یک وایا روی آن‌ها خم شده است. این یراق آلات، با روکش های پلاتین تیره برس خورده خود، به طرز ظریفی با طاق چوبی ترکیب می شوند و فضایی زیبا ایجاد می کنند.

 

 

علاوه بر ویلاها، یک استراحتگاه سلامتی با طراحی پایدار در سال 2019 معرفی شد. حمام Priesteregg که در زیر کلبه‌های کلبه‌ها قرار دارد، با سقف مسطح کاشته‌شده، عرشه آفتاب سرپوشیده، و استخر بی‌نهایت، یکپارچه با منظره آلپ ترکیب می‌شود. این طراحی شامل محصولات مختلف Dornbracht، از جمله لوله افیوژن برای کاربردهای Kneipp است که به تقویت بدن و ذهن کمک می کند. در نتیجه، Priester Egg Premium Eco Resort هماهنگی از مواد طبیعی است که محیطی آرامش‌بخش و مجلل ایجاد می‌کند. اتصالات Dornbracht این تجربه را بیشتر می کند و به مهمانان پناهگاهی برای قدردانی از مناظر خیره کننده آلپ ارائه می دهد.

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی