Kioskedia
خانه /
ژست بی نهایت بزرگ، منحنی ها و بادها: نمایشگاه کاری برنده جایزه بهترین محل کار کوچک شد

ژست بی نهایت بزرگ، منحنی ها و بادها: نمایشگاه کاری برنده جایزه بهترین محل کار کوچک شد

تاریخ: 1401/11/25
موضوع: معماری

استودیوی طراحی Sculptform

 

که توسط پیشگامان معماری در Woods Bagot پیش بینی شده بود، در جشنواره اخیر معماری جهانی 2022 جایزه معتبر بهترین محل کار کوچک را دریافت کرد. این فضا یک تجربه لمسی همهجانبه است و به فضایی برای گردهمایی صنعت معماری گسترده تر تبدیل شده است. این طراحی تداعی کننده محصولات چوبی و آلومینیومی سفارشی، صنایع دستی و جزئیات سفارشی است که آنها به آن معروف هستند.

Sculptform و Woods Bagot استاندارد جدیدی را برای ارتباط متقابلی که می تواند بین مشتری و معمار وجود داشته باشد تعیین کرده و زمانی که یک تیم طراحی واقعاً در مادیات غوطه ور است، پتانسیل بی حد و حصری را به نمایش می گذارد. این که مرز بین فضای خرده‌فروشی و نصب را محو می‌کند، یک مطالعه موردی «نمایشگاه کاری» درخشان است که نشان می‌دهد وقتی تولید محلی و صنعت با کیفیت در کنار هم قرار می‌گیرند، طراحی چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد.

 

 

همانطور که در استودیوی آنها دیده می شود، الوارهای منحنی این برند با دست، تکه تکه، توسط صنعتگران چوب خمیده می شوند. سیستم کلیک بر روی ثبت اختراع آنها نیز برای این محصول اعمال می شود، با یک نصب ساده بر روی یک مسیر نصب که باعث می شود طرح های چوبی منحنی ساده تر به زندگی بپردازند.

 

مشهور به دلیل اتصال کلیک بر روی کلاس خود، که در هزاران پروژه باورنکردنی در سراسر جهان یافت می شود. چوب‌ها، روکش‌ها و صفحه‌نمایش‌های کلیکی آن‌ها نتیجه نوآوری مستمر برای مجسمه‌سازی معماری است که به طور مداوم پوشش قابلیت ساخت را پیش می‌برد.
 


فقط به چوب محدود نمی شود

 

آنها همچنین محدوده خود را از آلومینیوم می سازند، به این معنی که الزامات انطباق با آتش و دوام را می توان در داخل و خارج از خانه برآورده کرد. ظاهر واقع گرایانه چوب نیز نباید به خطر بیفتد، زیرا یک پوشش چوبی با کیفیت بالا و همچنین یک پوشش آنودایز شده یا پوشش پودری صیقلی در آن گنجانده شده است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر، مقاله کامل پروژه فضای کاری را آماده کنید، به وب سایت Sculptform مراجعه کنید و منتظر حضور آتی آنها در لندن و نیویورک باشید.

 

 

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

Archdaily برگرفته شده از وبسایت 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی