Kioskedia
خانه /
بلوک: پلاگین برای طراحی داخلی در Revit

بلوک: پلاگین برای طراحی داخلی در Revit

تاریخ: 1401/11/04
موضوع: نرم افزارهای طراحی و معماری

برخی از متخصصان با استفاده از Revit

 

برای توسعه پروژه های داخلی از ابتدا تا انتها مشکل داشته اند، تا حدی به دلیل کمبود اشیاء سه بعدی مدرن برای رفع نیازهای یک پروژه معماری در BIM. در نتیجه، جستجوی اشیا با کیفیت برای Revit نیاز به زمان، صبر و خلاقیت زیادی داشت.

با درک این نیاز در میان متخصصان، Blocks یک پلاگین رایگان برای Revit ایجاد کرد که دارای کتابخانه ای از مبلمان، نور و دکور است. هر هفته، کاربران به خانواده های قابل ویرایش جدید، با بزرگترین روندها در بازار معماری و دکوراسیون داخلی دسترسی دارند.

 

چیزی که بیش از همه برجسته است این است که چقدر آسان است که یک خانواده به پروژه خود اضافه کنید: فقط شیء موجود در افزونه را انتخاب کنید و روی Revit کلیک کنید، به همین سادگی. به دلیل رابط کاربر پسند خود، می تواند به کاربران این احساس را بدهد که مستقیماً با ابزار Revit کار می کنند و نه با یک افزونه.
 


پلاگین Blocks توضیحات کاملی از هر شی را نمایش می دهد

 

و امکان شناسایی آسان محصول مورد نظر را فراهم می کند. علاوه بر داشتن فیلد جستجو، امکان فیلتر کردن نتایج، جستجو بر اساس اتاق، طبقه بندی یا سازنده وجود دارد. این کمی شبیه یک انبار سه بعدی برای Revit کار می کند.

 

همه خانواده ها 100٪ در Revit مدل شده اند. به این معنی که نگران تبدیل فایل‌های سنگین از برنامه‌های دیگر یا پیکربندی نادرست نباشید، که در بیشتر موارد باعث ایجاد خطاهایی می‌شود که می‌تواند به‌طور غیر ضروری پروژه شما را بارگذاری کند.

خانواده‌های پارامتری کاملاً قابل ویرایش هستند و به شما این امکان را می‌دهند که تغییرات اساسی مانند اصلاح ارتفاع، عرض، طول، مواد و سایر جنبه‌های مرتبط هر شی را ایجاد کنید.

 


پلاگین Blocks با ارائه بافت‌های کاربردی خودکار به خانواده‌ها و تنظیمات گرافیکی با پیکربندی مناسب، به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند پروژه‌ای را در Revit از ابتدا تا انتها به صورت رایگان توسعه دهد و بدون نیاز به برنامه‌های خاص دیگر، به نتایج با کیفیت حرفه‌ای دست یابد.

این در 170 کشور در میان متخصصانی که پروژه های BIM را توسعه می دهند استفاده می شود، شامل یک سیستم اشتراک ماهانه است. بلاک ها مانند نتفلیکس خانواده های پارامتریک است.

نسخه رایگان بلوک پلاگین برای Revit را از اینجا دانلود کنید که محصولات متنوعی با استاندارد کیفیت مشابه نسخه پریمیوم دارد.

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

Archdaily برگرفته شده از وبسایت 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی