Kioskedia
خانه /
همکاری از راه دور در معماری و مهندسی

همکاری از راه دور در معماری و مهندسی

تاریخ: 1402/01/26
موضوع: نرم افزارهای طراحی و معماری

آیا به یاد دارید که تصاویری از طراحان را دیدید که روی کاغذهای بزرگ تکیه داده بودند...

 

معمولاً در فضاهایی که شبیه انبارها هستند و روی نقشه های فنی خود تمرکز می کنند؟ در حالی که برخی ممکن است این تصاویر را با نوستالژی برای مدتی ساده‌تر به عنوان نشانه‌ای از کار مشتاقانه در معماری، مهندسی و صنعت ساخت‌وساز ببینند، بسیاری دیگر ممکن است از فکر انجام یک پروژه کامل با قلم جوهر هند و به‌ویژه بدون راحتی، بلرزند. ابزار Undo (CTRL Z یا دستور Z). از اولین برنامه‌های CAD تا برنامه‌های مدل‌سازی قدرتمندی که امروزه داریم، فناوری محاسبات چشم‌انداز دفاتر AECO را به شدت متحول کرده است. در گذشته، ادغام طرح‌های متعدد نیاز به همپوشانی ورق‌های کاغذ ردیابی داشت. اما امروزه ما نرم افزارهای مختلفی داریم که فایل هایی با پسوندهای متعدد، نسخه های ذخیره شده، اندازه ها و اغلب برای اجرا به ماشین های قدرتمندی نیاز دارند. با پذیرش رو به رشد کار از راه دور و ترکیبی در سازمان های AEC، پیاده سازی سیستم های کامپیوتری مناسب می تواند یک چالش بزرگ باشد.

در واقع، همه‌گیری COVID-19 به طور قابل توجهی بر نحوه کار ما تأثیر گذاشته و تغییراتی را که قبلاً در دفاتر از جمله در AEC رخ داده بود، تسریع کرده است. بر اساس یک نظرسنجی از بیش از 270 رهبر فناوری اطلاعات در صنایع مختلف که توسط HP انجام شد، بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان گزارش دادند که کارمندان قبلاً به طور فعال از دسکتاپ های راه دور استفاده می کردند - برقراری ارتباط از راه دور از دسکتاپ به ایستگاه های کاری پیشرفته برای کار با منابع. -نرم افزار فشرده اما این گزارش همچنین برخی از چالش‌های کار ترکیبی، از جمله مسائلی مانند عملکرد رایانه‌های رومیزی از راه دور، کاهش بهره‌وری، کمبود فرصت‌های همکاری، و تأثیر بر فرهنگ شرکت و همچنین خطرات امنیتی هنگام دسترسی کارکنان به داده‌های شرکت را برجسته می‌کند. از چندین مکان.

 

در صنعت AEC، این چالش‌های کاری ترکیبی می‌توانند موذی‌تر باشند:

 

پروژه‌های پیچیده به همکاری بین افراد و تیم‌های متعدد، از زمانی که پروژه تصور می‌شود تا مراحل طراحی و ساخت، و همچنین رایانه‌های قدرتمند برای کار با برنامه‌های CAD نیاز دارند. از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها مدل‌های کاری هیبریدی را انتخاب کرده‌اند، انتظارات فزاینده‌ای از صنعت برای دقت و واقع‌گرایی وجود دارد، چه تصویر واقعی از یک مجتمع ساختمانی یا یک طراحی ساختاری دقیق. علیرغم اینکه کار ترکیبی انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کند، خواسته های پروژه های AEC همچنان ثابت باقی مانده است و در برخی موارد افزایش یافته است و نیاز به تغییر در سرمایه گذاری فناوری و طرز فکر دارد.

گردش‌های کاری خطی سنتی کند هستند و با تنگناهای مخرب مانند اختلالات پرونده، کپی‌های ناکارآمد، فرآیندهای خسته‌کننده واردات و صادرات، و تبادل مکرر فایل مواجه می‌شوند. اگر یک متخصص AEC تغییراتی را در یک فایل ایجاد کند، می تواند بر سایر عناصر دیگر پروژه تأثیر بگذارد و حتی در سیستم ها تضاد ایجاد کند. ممکن است تیم ها چندین نسخه از اسناد را بسازند و سپس آنها را در سراسر شبکه برای یکدیگر ارسال کنند که نه کارآمد است و نه امن. فایل‌های AEC بزرگ‌تر هستند و انتقال از طریق شبکه بیشتر طول می‌کشد، که بر پهنای باند موجود تأثیر می‌گذارد. انتقال فایل ها با استفاده از USB خطرناک است و می تواند سیستم محلی را به بدافزار باز کند. علاوه بر این، استفاده از چندین برنامه نرم افزاری که با یکدیگر صحبت نمی کنند، اثربخشی همکاری نه تنها تیم های داخلی، بلکه با مشتریان خارجی را نیز کاهش می دهد.

 

NVIDIA Omniverse Enterprise [1] به حل این چالش‌ها با یک پلتفرم مقیاس‌پذیر و سرتاسر کمک می‌کند که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا جهان‌های مجازی دقیق فیزیکی را در مقیاس بزرگ شبیه‌سازی کنند. کاربران Omniverse می‌توانند با حفظ یکپارچگی فایل در سراسر گردش کار، تغییرات را بین ابزارهای خلاق همگام‌سازی کنند. تیم های طراحی می توانند به راحتی محتوا را در یک سرور منتشر کنند و سپس چندین کاربر می توانند در زمان واقعی با استفاده از نرم افزارهای طراحی و تجسم مانند Autodesk Revit، Autodesk 3ds Max، Graphisoft ArchiCAD، Trimble SketchUp، McNeel Rhino and Grasshopper، Epic Games Unreal Engine و دیگران.

و با توجه به اینکه تعداد زیادی از این کاربران اکنون از راه دور یا در حالت‌های کاری ترکیبی کار می‌کنند، کسب‌وکارها نیز به یک راه‌حل فضای کاری دیجیتالی نیاز دارند تا همه بتوانند به طور ایمن از هر کجا که بهترین کار را انجام می‌دهند به فضای کاری دیجیتال خود متصل شوند.

 

 

HP Anyware [2] یک راه حل فضای کاری دیجیتال است که متخصصان AEC را قادر می سازد به برنامه های میزبانی مرکزی و داده های پروژه از هر دستگاه نقطه پایانی دارای Windows®، Linux®، MacOS®، Chrome OS®، iOS®، یا Android® از جمله رایانه شخصی دسترسی داشته باشند. Mac®، لپ تاپ، Chromebook®، رایانه لوحی، مانیتور یکپارچه، مشتری صفر یا تین کلاینت. HP Anyware مبتنی بر پروتکل PC-over-IP (PCoIP®) است تا تصاویر و متن های بدون ضرر را در زمان واقعی، تقریباً از طریق هر نوع اتصال شبکه ارائه دهد. فناوری PCoIP آن کمک می‌کند تا مالکیت معنوی (IP) AEC را بدون توجه به جایی که کارمندان از کجا کار می‌کنند، ایمن نگه دارد و فقط تصاویر را از طریق ترافیک رمزگذاری‌شده AES 256 از میزبان به دستگاه‌های مشتری منتقل می‌کند. هیچ داده ای هرگز از مرکز داده خارج نمی شود. HP Anyware را می توان برای دسترسی به طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی مدل سازی BIM، CAD و 3D استفاده کرد، بنابراین طراحان AEC می توانند طرح ها و نمودارها را از هر جایی ایجاد، ویرایش و رندر کنند. در نهایت، می‌تواند بهره‌وری را افزایش دهد، همکاری را بهبود بخشد و به شرکت‌های AEC کمک کند تا در عین حال رقابتی باقی بمانند، ضرب‌الاجل‌های تنگاتنگ را رعایت کنند.

 



همانطور که ریچارد کریس، معاون پلتفرم توسعه‌دهنده Omniverse، NVIDIA، خلاصه می‌کند، "با HP Anyware، تجربه همکاری بی‌درنگ NVIDIA Omniverse را می‌توان به طور یکپارچه به هر دستگاه و هر مکانی تحویل داد. فناوری PCoIP، که توسط Anyware استفاده می‌شود، این اطمینان را به معماران، طراحان و مهندسان می‌دهد. می توانند به طور ایمن و کارآمد با عکس رئالیسم و ​​تعاملی که کارشان نیاز دارد کار کند." NVIDIA Omniverse Enterprise و HP Anyware با هم ابزارهای ارزشمندی برای ارائه یک گردش کار AEC کارآمد بین افراد، تیم ها و شرکت ها هستند. آزمایشات را می توان در hp.com/anyware/omniverse درخواست کرد.

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

Archdaily برگرفته شده از وبسایت 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی