Kioskedia
خانه /
این آپارتمان 800 فوت مربعی بروکلین پر از راه حل های هوشمند ذخیره سازی است؟

این آپارتمان 800 فوت مربعی بروکلین پر از راه حل های هوشمند ذخیره سازی است؟

تاریخ: 1401/07/16
موضوع: هنر و خلاقیت


هنگامی که مگان هرشمن، مدیر طراحی در Common Living، و همسرش نوح ونزیا، طراح گرافیک و استاد کمکی در موسسه پرات، تصادفاً به طبقه بالای این خانه شهری دو طبقه در باغ کارول رسیدند.

نور طبیعی فراوان بود که فورا آنها را قلاب کرد. مگان می گوید: «واحد رو به شمال و جنوب است و در بیشتر ساعات روز آفتاب مستقیم دارد. ما فوراً فهمیدیم که برای ما مناسب است.» علاوه بر نورپردازی خوب، این زوج از جذابیت های دنیای قدیمی ساختمان، مانند سقف های قلع، سینک آشپزخانه توکار چدنی، و کف های چوبی اصلی قدردانی کردند. مگان می افزاید: «ما همچنین جذابیت قدیمی حمام صورتی را دوست داشتیم، که بسیار بازیگوش و منحصر به فرد بود.

 

 

اگرچه این زوج کوچک هستند، اما عاشق این هستند که آشپزخانه چقدر روشن است. مگان می گوید: «ما عاشق سینک چدنی قبل از جنگ هستیم. این جذابیت قدیمی نیویورک را به آپارتمان می بخشد. این زوج گیاهانی را با گلدان‌های عجیب و غریب در این فضا اضافه کردند تا رنگ‌های پررنگی به همراه داشته باشند، به همراه لیوان‌های مامو، ظروف سرامیکی هیث و گلدان‌های Dansk.

 

 

استفاده از فضای دیوار برای مگان و نوح مهم بود، زیرا می‌خواستند فضای ناهارخوری کاربردی و در عین حال سرگرم‌کننده و متنوع باشد زیرا مرکز اصلی خانه‌شان است و بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانند. مگان می‌گوید: «این منطقه شامل مواردی است که ما از دوران مشترکمان به عنوان یک زوج جمع‌آوری کرده‌ایم، مانند دکور و عکس‌هایی از زمان گذراندن در خارج از کشور، آثار هنری، و هدایای ویژه از عروسی‌مان. چهارپایه های Artek (در تصویر نیست) در صورتی که میزبان دوستان هستند به انعطاف پذیری صندلی کمک می کند.

 

اما آپارتمان رویایی آنها دارای نقاط دردناکی بود که یکی از آنها انبار بود. مگان می‌گوید: «با زندگی در نیویورک سیتی، با فضای ذخیره‌سازی محدود غریبه نیستیم، اما وقتی به خانه نقل مکان کردیم، متوجه شدیم که فقط یک کمد داریم که بدیهی است ایده‌آل نیست. برای حل این مشکل، آنها قفسه های سفارشی را از Rakks در منطقه غذاخوری اضافه کردند تا بتوانند تمام ظروف، کتاب ها، عکس ها و اشیاء طراحی خود را ذخیره و نمایش دهند. مگان می گوید: «ما دوست داریم هر چند ماه یک بار این قفسه را با اشیا و عکس های جدید مرتب کنیم. "این به شاداب کردن فضا کمک می کند و به آن شخصیت می بخشد." آشپزخانه همچنین گزینه‌های ذخیره‌سازی محدودی داشت و کاملاً جمع و جور بود، بنابراین این زوج با اضافه کردن قلاب، میله و آهن‌ربا برای نگهداری گلدان‌ها، ظروف و چاقوها، دوباره از فضای دیوار استفاده کردند.

 

 

اتاق خواب خنثی ترین اتاق در آپارتمان است زیرا این زوج می خواستند این فضا آرامش بیشتری داشته باشد، بنابراین رنگ های تاکیدی کمتری در اینجا وجود دارد. با این حال، آنها احساس کردند که آوردن گیاهان برای پیوند دادن فضا به هم مهم است.

 

 

پنجره باغ کاکتوس آنها را در خود جای داده است زیرا نور بسیار زیادی دریافت می کند.

 

 

این دفتر دارای یک میز و صندلی سفارشی است که این زوج خودشان با الهام از سفری که به خانه جاد رفتند ساخته بودند. آن‌ها همچنین می‌خواستند کتاب‌های خود را به نمایش بگذارند، بنابراین دوباره سیستم دیواری Rakks را انتخاب کردند - اما این بار، آنها ترجیح دادند با چوبی کردن قفسه‌ها به جای سفید، گرمای بیشتری را به آنها وارد کنند. چاپ کارل مارتنز در کنار آن آویزان است.

 

برای آنها مهم بود که فضا راحت، روشن و بازیگوش باشد. از آنجایی که آپارتمان کوچک است، آنها باید هر اینچ مربع از فضا را به حداکثر برسانند. آنها با خنثی و تمیز نگه داشتن مبلمان، گسترش راه حل های ذخیره سازی خود به دیوارها و تمرکز بر لوازم جانبی و آثار هنری کلیدی در فضا به این امر دست یافتند. مگان می‌گوید: «ما هر دو بسیار خلاق هستیم، بنابراین می‌خواستیم مطمئن شویم که خانه‌مان با شخصیت‌های هر دوی ما ترکیب شده است، بدون اینکه خود را آنقدر جدی بگیریم». نوح یک مجموعه دار مشتاق کتاب و سوابق است و مگان به اشیاء طراحی، هنر و مبلمان علاقه دارد. مگان می‌گوید: «ما هر دو بسیار خلاق هستیم، بنابراین می‌خواستیم مطمئن باشیم که خانه‌مان با شخصیت‌های هر دوی ما ترکیب می‌شود، بدون اینکه خود را آنقدر جدی بگیریم». نوح یک مجموعه دار مشتاق کتاب و سوابق است و مگان به اشیاء طراحی، هنر و مبلمان علاقه مندی دارد.

 

 

در حالی که مبلمان خرد شده و خنثی هستند، آنها فضا را با پتوهای پشمی قدیمی هادسون بی و بالش های طرح دار چیدند تا کمی چیزها را بالا ببرند. این منطقه با ترکیبی از رنگ های خنثی و بافت های طبیعی راحت است.

 

 

آن‌ها می‌خواستند فضای زندگی‌شان شبیه سالن گوش دادن به موسیقی باشد. نوح از طرفداران بزرگ موسیقی است و یک سیستم استریوی عالی دارد که در آن ساعت‌ها وقت صرف گوش دادن به موسیقی می‌کن


واضح است که یک خانه رنگارنگ اما متعادل ضروری بود. مگان می‌گوید: «برای این منظور، ما مطمئن شدیم که خود اثاثیه به عقب برگردانده شده است - همه چیزهایی که نیاز داریم، اما نه بیشتر. آنها می‌خواستند هنر، دکور و اکسسوری‌هایشان نقطه کانونی فضا باشد، بنابراین موافقت کردند که هیچ یک از دیوارها را به رنگ خاصی رنگ نکنند و در عوض دیوارهای سفید را انتخاب کردند تا اطمینان حاصل شود که فضای داخلی روشن و مطبوع است. این باعث می‌شود که خانه ما مانند یک بوم خالی برای ما احساس کند که رنگ متقابلی را به آن اضافه کنیم - در مورد ما، ما عاشق زرد هستیم - و آن تم را در تمام وسایل و لوازم تزئینی خانه خود حفظ کنیم.

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی