Kioskedia
خانه /
گسترش قدرت پدال: سهام دوچرخه در حال افزایش است

گسترش قدرت پدال: سهام دوچرخه در حال افزایش است

تاریخ: 1401/09/15
موضوع: مارکتینگ، بازاریابی و برندسازی

 

در چند سال گذشته، سیستم‌های اشتراک‌گذاری دوچرخه یک رنسانس را تجربه کردند

 

زیرا همه‌گیری باعث کاهش شدید سایر اشکال حمل‌ونقل عمومی مانند قطارها و پروازهای تجاری شد، جایی که مردم می‌خواستند از تماس نزدیک با غریبه‌ها اجتناب کنند. در حالی که سواری اکنون در حال کاهش است، از آنجایی که بسیاری از جنبه های "زندگی عادی" بازگشته اند، بسیاری از مردم همچنان سهم دوچرخه را به عنوان وسیله ای مناسب برای حمل و نقل می بینند که توسط سهولت و مقرون به صرفه بودن از مکانی به مکان دیگر فریفته شده است.
 


اشتراک دوچرخه متکی به شبکه بزرگی از قفسه های دوچرخه سلف سرویس است

 

به طور معمول، یک کاربر با استفاده از عضویت خود در یک برنامه یا یک موقعیت یکباره از طریق کارت اعتباری، دوچرخه را چک می کند. سپس فرد می تواند دوچرخه خود را سوار کرده و در ایستگاه نزدیک مقصد خود لنگر انداخت. این دوچرخه ها به طور ویژه برای راحت و قابل تنظیم طراحی شده اند و در برخی از مدل ها دارای مکانیزم قفل یکپارچه، سبد ذخیره سازی و حتی موتور هستند. برنامه های اشتراک دوچرخه اغلب با ارائه یک سرویس قابل اعتماد، جمعیتی جدید را به جوامع دوچرخه سواری معرفی می کنند. در سال 2013، مطالعه‌ای که توسط گزارش تحقیقات حمل‌ونقل انجام شد، نشان داد که افرادی که در اشتراک دوچرخه شرکت می‌کردند با مسافران معمولی دوچرخه‌سوار متفاوت بودند - آنها به احتمال زیاد زنان جوان‌تری هستند که درآمد کمتری دارند و کمتر احتمال دارد که دوچرخه شخصی یا شخصی داشته باشند. خودرو. به خصوص در شهرهای بزرگ، وجود ایستگاه هایی که افراد می توانند به راحتی دوچرخه را سوار و پیاده کنند، امکان ذخیره سازی و نگهداری آسان را فراهم می کند.

 

 

مطالعه دیگری نشان داد که برنامه‌های اشتراک دوچرخه تأثیر مثبتی بر محله‌های خاصی دارد که ایستگاه‌های اسکله در آنها قرار دارند. این ایستگاه‌ها مشتریان بیشتری را به کسب‌وکارهای محلی جذب می‌کنند و باعث می‌شوند که کاربران بیشتر در شعاع چهار بلوکی پول بیشتری خرج کنند. در مکان‌هایی مانند هسته‌های شهری مرکز شهر، ایستگاه‌های اتصال موفقیت بزرگی بوده‌اند. آنها همچنین در شهرهایی که سطوح بالایی از گردشگری را تجربه می‌کنند، با ارائه یک راه جایگزین برای کشف یک محله، ارزش ایجاد می‌کنند.

 

حتی با وجود شکست‌های اخیر و داده‌هایی که نشان می‌دهد ممکن است اشتراک دوچرخه در حال حاضر کمتر مطلوب باشد، بسیاری از برنامه‌ریزان شهری پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است موج دیگری از حرکت خرد را شاهد باشیم. یکی از جنبه هایی که آن را عقب انداخته افزایش هزینه دوچرخه سواری است. برای باقی ماندن یک روش حمل و نقل مناسب، صنعت باید راه هایی برای مبارزه با تورم بیابد. بین سال‌های 2018 تا 2021، میانگین دوچرخه‌سواری هفت دلار هزینه داشت که تقریباً در این بازه زمانی دو برابر شد و به قیمتی نزدیک‌تر به اوبر شد. علاوه بر این، به ویژه در شهرهای ایالات متحده، نیاز قابل توجهی به زیرساخت های ایمن تر برای دوچرخه سواران وجود دارد تا احساس امنیت کنند. نحوه طراحی خیابان‌های آینده بر تعداد دفعات و فاصله‌ای که افراد ممکن است دوچرخه کرایه کنند، تأثیر می‌گذارد. ایالات متحده هنوز کشوری است که به شدت به استفاده از اتومبیل وابسته است، به ویژه با افزایش سریع گسترش حومه شهرها، به این معنی که اشتراک دوچرخه حتی در مناطقی که چندان متراکم نیستند، پتانسیل بسیار زیادی دارد.

 

اخیراً، اپلیکیشن اشتراک دوچرخه Lyft بزرگترین سرویس اشتراک دوچرخه را در ایالات متحده به دست آورد. این شرکت، Motivate، شرکت مادر 80 درصد از تمام شرکت‌های سهام دوچرخه شهری از جمله Citi Bike (نیویورک)، Ford GoBike (منطقه خلیج سانفرانسیسکو)، Capital Bikeshare (منطقه متروی واشنگتن، دی سی، و CoGo (کلمبوس، اوهایو). Lyft همچنین تا حدی مسئول کمک به شهر نیویورک بود تا برنامه دوچرخه سیتی خود را به بیش از 40000 دوچرخه گسترش دهد. اشتراک دوچرخه بخشی از چشم انداز Lyft برای بهبود دسترسی به حمل و نقل عمومی در جوامعی است که از لحاظ تاریخی مورد استفاده قرار نگرفته اند، از اقدامات پایدار حمایت می کند. اشتراک دوچرخه را با سایر اشکال حمل و نقل ادغام کنید و راهی مقرون به صرفه برای مردم برای رفت و آمد در شهرها اضافه کنید. اشتراک دوچرخه ممکن است سنگ بنای اصلی تحرک شهری باشد. بازارها در سراسر ایالات متحده به ابراز علاقه خود به حرکت ادامه داده اند. شروع خدمات اشتراکی خود یا گسترش خدمات موجود آنها آیا قدرت پدال راه آینده شهری ما است؟

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

Archdaily برگرفته شده از وبسیات 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی