Kioskedia
خانه /
این خشکشویی قدیمی در بروکلین اکنون یک نقطه خاص برای سرآشپزهای بین المللی است

این خشکشویی قدیمی در بروکلین اکنون یک نقطه خاص برای سرآشپزهای بین المللی است

تاریخ: 1401/08/28
موضوع: طراحی داخلی

خشکشویی ای که حالا تبدیل به محیطی خاص شده....

 

این یک اتفاق کاملاً معمولی است که با یک فضا روبرو می شویم و فکر می کنیم: "هی، چطور این کار را کردی؟" از لوازم داخلی سفارشی گرفته تا استایل تخصصی گرفته تا ترکیب الگوهای نابغه، حرفه ای ها در تجارت طراحی داخلی می دانند که برای برجسته کردن یک اتاق یا خانه یا حتی یک میز قهوه چه باید بکنند. بنابراین، با این مجموعه، از آنها می‌پرسیم که چگونه به ما اجازه دهند اسرارشان را دریابیم، به این امید که بتوانیم فضاهای خود را به سطح بعدی ببریم.

Fulgurances، Laundromat نه تنها یک انکوباتور برای سرآشپزهای جوان بین المللی در گرین پوینت، بروکلین است، بلکه یک مکان غذاخوری جدید با جوهره ای از کنترپوان پاریسی آن است. این رستوران که در اواخر ماه مه 2021 افتتاح شد، توسط استودیوی طراحی مستقر در بروکلین، Re a.d، با هدف حفظ زندگی سابق ساختمان به عنوان یک خشکشویی و ترکیب جزئیات معاصر و عناصر طبیعی برای شبیه سازی موادی که هر سرآشپز در محل اقامت استفاده می کند، طراحی شده است. . ذهن پشت این طرح، معمار فرانسوی Côme Ménage، به ما خلاصه ای از چگونگی گرد هم آمدن فضا را ارائه می دهد.

 

 

قفسه های باز و کاشی های سبز رنگ به صورت پراکنده قرار داده شده، چشم شما را به خط مرکزی می رساند.

کلبی ادواردز

 

 هنگام طراحی یک فضا چه چیزی برای شما مهم است؟

Côme: کار ما بر روایت های فضایی به جای روایت های تزئینی تمرکز دارد. ما جریان کلی افرادی را که در فضا خواهند بود و جایی که توجه خود را متمرکز می کنند طراحی می کنیم. مهم است که به این فکر کنید که فضا چگونه درک می شود. پس از آن، ما شروع به چیدن پایان می کنیم و روی اصلاح حالت و شکل کار می کنیم.

چگونه به یک مفهوم یا طراحی جدید نزدیک می شوید؟

ما دوست داریم بریف را از مشتری بشنویم و از ابتدا روی دو یا سه مورد باید تمرکز کنیم و بقیه را کنار بگذاریم. این به ما اجازه می دهد تا ایده های خود را با ایده های آنها مخلوط کنیم و عناصر شگفت انگیزی را به همراه دارد.

 

 

سقف های حلبی و سایبان فولادی ضد زنگ بالای میز ناهار خوری تضاد بسیار خوبی را به عناصر روستایی چوب تیره، دیوارهای روشن و آجر اضافه می کند.

کلبی ادواردز

 

مشتری چه می خواست و چگونه آن را ترجمه کردید؟

مشتری می خواست این طرح مربوط به Fulgurances L'Adresse در منطقه 11 پاریس باشد. ما به آن نزدیک شدیم و در برخی از پیچ و تاب های نیویورک با هم ترکیب شدیم. ما اصرار داشتیم که سقف های حلبی را حفظ کنیم و پالت رنگی چوبی را حفظ کنیم که یادآور رستوران های قدیمی نیویورک است. پس از آن منحنی ها و لحظات معاصر را معرفی کردیم.

جزئیات مورد علاقه شما از این فضا چیست؟

سایبان استیل ضد زنگ بالای میز ناهار خوری. دارای یک قفسه مشبک فلزی دولایه است که با نور متفاوت از سایر عناصر موجود در فضا بازی می کند. جایی که همه چیز سنگین و پایه است، نور را بالاتر از رویداد اصلی می آورد: سرآشپز.

 

 

رنگ سبز عمیق در پشت رستوران با اتاق ناهار خوری و آشپزخانه روشن تضاد دارد، اما بیرونی را نیز منعکس می کند.

کلبی ادواردز

 

آیا جنبه ای وجود داشت که شما را متحیر کرد؟

در یک نقطه، ایده ای برای معرفی رنگ در داخل وجود داشت، در حالی که کل فضا بر اساس یک پالت مواد طبیعی و خاکی بود. ما باید حس خاصی از انسجام را حفظ می کردیم.

چگونه انتخاب می کنید که چه چیزی نمایش داده شود یا برجسته شود؟

سرآشپز در محل اقامت [آرون روزنتال، تا ژانویه 2022] مطمئناً اوج نمایش در اینجا است، بنابراین ما می خواستیم تجربه ای بسیار نزدیک به آن فرد ایجاد کنیم. کل رستوران بستری برای رشد ستاره در حال ظهور است و کل تجربه فضایی به این امر اشاره دارد.

اگر کسی از این فضا الهام می گرفت، چه چیزی را به او می گفتید که کپی/خرید؟

تا آنجا که ممکن است عناصر موجود را حفظ کنید و اجازه دهید صحبت کنند. و فراموش نکنید که عناصر جدیدی را معرفی کنید که به قدیمی اجازه می دهد عمدا احساس قدیمی کند.

 

 

معمار Côme Ménage فضا را با صندلی های قدیمی پر کرد و رنگ و الگوی ظریفی را به آن اضافه کرد.

کلبی ادواردز

 

آیا چیزی شما را در بودجه پروژه کاهش داد؟ شما و مشتری چگونه تماس برقرار می کنید؟

به نظر من قفسه بالای پیشخوان بهترین لحظه فضاست. وقتی ما آن را تهیه کردیم، اواخر بازی بود. این پروژه قبلاً بیش از بودجه اجرا می شد و با شروع COVID 19، همه نگران بودند که رستوران چند ماه قبل از افتتاحیه بسته بماند، یعنی هزینه های بیشتر بدون درآمد. قفسه ارزان نیست! این بیشتر یک نیاز طراحی بود تا یک ضرورت. اگر چیز دیگری بود، فکر می‌کنم کنار گذاشته می‌شد، اما مشتری، هوگو، واقعاً به قطعات اعتقاد داشت و چراغ سبز نشان داد. از این بابت بسیار سپاسگزارم. این یک حرکت شجاعانه بود و من فکر می کنم نشان می دهد که او چقدر به این پروژه اعتقاد دارد.

پروژه چقدر طول کشید؟


از زمانی که کار روی پروژه را شروع کردیم تا زمان افتتاح رستوران، 20 ماه طول کشید. شش ماه از این ماه ها مقصر کووید 19 است.

قطعات اصلی را از کجا تهیه کردید؟ کجا را برای خرید دوست داری؟

همه قطعات سفارشی برای رستوران ساخته شده بودند، به جز صندلی های قدیمی. من دوست دارم محصولات بوتیکی را خریداری کنم که نمی توان آنها را تکرار کرد یا در جای دیگری یافت.

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 clever برگرفته از سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی