Kioskedia
خانه /
ما شیفته این درهای قوسی هستیم

ما شیفته این درهای قوسی هستیم

تاریخ: 1401/08/29
موضوع: طراحی داخلی

 CHZON،Dorothee Meilichzon را تأسیس کرده است، یک آژانس طراحی جهانی متخصص در طراحی هتلداری. ما روی بیش از 60 پروژه در پاریس، لندن، ایبیزا، منورکا، ونزیا، بازل، موناکو و نیویورک، از معماری داخلی تا طراحی مبلمان و تمام عناصر گرافیکی کار کرده‌ایم.

 

 از آثار و طراحی های استودیوی طراحی فرانسوی Chzon طاق‌ها و فواره‌هایی را که به بناهای یادبود پاریس اشاره می‌کنند به سالن خروج در فرودگاه شارل دوگل در پاریس اضافه کرده است.

و همچنین استودیو Chzon با هدف ایجاد نمایشی پویا از طراحی و تاریخ پاریس در یک منطقه معمولی کاربردی از فرودگاه، محوطه دروازه سوار شدن به هواپیما را در ترمینال 2G دوباره طراحی کرد.

 

ویا  میتوانبه طراحی فضای 1300 متر مربعی با صندلی‌های گرد با روکش‌های آبی تیره و سبز پر شده است که نشانه‌های زیبایی‌شناسی دهه‌های 1960 و 1970 را به‌صورت نیمکت‌ها، غرفه‌ها و جفت‌ها چیده شده‌انداشاره کرد.

 

اما موضوع اصلی ما این طراحی است.....

Dorothée Meilichzon - بنیانگذار استودیوی پاریسی Chzon - هرگز متوقف نمی شود. او با تنها 38 سال سن، در حال حاضر روی بیش از 50 پروژه معماری داخلی، مبلمان و طراحی گرافیک در سراسر اروپا و شهر نیویورک کار کرده است. یکی از آخرین پروژه های او، Menorca Experimental، یک جواهر واقعی است که در یکی از جزایر بالئاریک اسپانیا واقع شده است.

 

 

طراح فرانسوی می‌گوید: «من می‌خواستم با بقیه هتل ارتباط برقرار کنم،  همچنین فضایی شفاف با جزئیات زیبا مانند بشقاب‌های LRNCE دست ساز در مراکش، آینه‌ها، چراغ‌های کف، گلدان‌ها و شمع‌ها ایجاد کنم. "این یک فضای بسیار آرام است.

 کارل بالاس

 

با 43 اتاق، یک باغ سبزیجات، 9 خانه با استخرهای خصوصی، یک رستوران سرپوشیده و بار کوکتل، یک استخر بزرگ در فضای باز و یک رستوران در فضای باز، ملک 74 هکتاری به عنوان اقامتگاه تابستانی یک هنرمند  طراحی شد. تا همین چند هفته پیش فقط یک چیز را از دست داده بود - یک آبگرم. ماساژ، یوگا، سونا و حمام بخشی از برنامه آرامش بخش را در فضایی تشکیل می دهند که منحنی ها و رنگ های ملایم زیبایی شناسی هتلی را که سال گذشته افتتاح شد، منعکس می کند.

 

 

طاق های نقاشی شده روی دیوارها، درگاه ها را به هم گره می زند و جلوه بصری سرگرم کننده ای به آن اضافه می کند.

کارل بالاس

 

این فضا با مساحتی بیش از 2690 فوت مربع، تماماً طراحی  قوس‌ی دارد، نقشی که درها را شکل می‌دهد. در رنگ‌های مختلف، این الگوها نیز روی برخی از دیوارها، با دو رنگ، برای جلوه‌های بصری بسیار خنک، روی هم نقاشی می‌شوند. "در منورکا، آرشیتروهای سنگی زیادی وجود دارد، بنابراین ما از این الهام گرفتیم و آنها را گاهی در سنگ، گاهی در رنگ تکرار کردیم."

 

 

Dorothée می‌گوید: «من تصمیم گرفته‌ام با اشکال فضا و ستون‌ها برای ایجاد پله‌ها بازی کنم و عناصر مربعی را ایجاد کنم.

 

 

«معماری معمولی منورکا، با درهای گرد، مارس (ماسه سنگی از جزایر بالئاریک)، و رنگ‌هایی که در شهر سیوتادلا د منورکا (مانند قرمز تیره و سبز تیره) دیده می‌شود، مشخصه فضاها بود.» دوروته می گوید. 

 


بتن، کاشی‌های لعابی، و ترا کوتا در ترکیبی عالی از  ترکیب به نمایش میگذارند و در نتیجه احساس گرما را در سرتاسر بدن ایجاد می‌کنند. ارتباطی بین هتل، محیط محلی وجود دارد که راه‌های طاق‌دار سرد عامل اصلی شگفت‌انگیز آن است.

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 Clever برگرفته از سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی