Kioskedia
خانه /
یک هتل با طراحی مدرن در وین

یک هتل با طراحی مدرن در وین

تاریخ: 1401/08/09
موضوع: طراحی داخلی

هتلی در وین

 

هتل دانیل در یک ساختمان دیدنی در سال 1962 قرار دارد که در ابتدا توسط جورج لیپپرت و رولان روون طراحی شده است ، که اخیراً توسط معماران کریستین هایس ، مایکل توماس و توماس مایر بازسازی شده است. نگه داشتن ظاهر یکپارچه اصلی ساختمان دست نخورده نیاز به طراحی مجدد دقیق برای قرار دادن تعداد مورد نیاز اتاق ها داشت. نتیجه نهایی یک گوهر با طراحی جذاب در قلب وین است و تقریباً از هر اتاق منظره ای منحصر بفرد دارد. برای هتل های مدرن تر و مقصد سفر با محوریت طراحی ،این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

 

 

در اتاقهای مهمان هیچ کمد و مینی بار وجود ندارد که نشان دهنده رویکرد حداقلی طراحان است. از ویژگی های این هتل می توان به یک عسلی چوبی خمیده و یک سقف آویز چوبی  اشاره کرد. سقف های ناتمام پارتیشن هایی از ساختار قدیمی را نشان می دهد.

 

 

زیبایی و تمیزی لابی شامل صندلی های کاتاکانا و قطعات طراحی شده از دونا ویلسون است. همچنین یک نیمکت اصلی Jugendstil وجود دارد که  حالت مواج دارد . می توانید در کافی شاپ با طعم و مزه بنشینید و از نمای شیشه ای حفظ شده ساختمان ، منظره زیبایی را به خود اختصاص دهید.

 

 

هنرمند اروین وورم قطعه ای را به طور خاص برای هتل ساخت. او و تیمش ماکت قایق را ایجاد کردند که به نظر می رسد از طبقه 7 هتل در حال ریزش است.

 

 

"تریلر" یک فضای نقره ای 22 فوت 1952 است که به طور کامل به یک اتاق 112 یورو در هر شب تبدیل شده است. طراحی مجدد تریلر توسط هانسجورگ کوفلر تحت نظارت بود و از آن به عنوان "جزیره" هتل یاد می شود. Airstream با عایق حرارتی ، عایق صوتی ، A / C ، وای فای و آب گرم کاملاً مجهز و مجدداً مورد استفاده قرار گرفت.

 

باغ جلوی هتل دانیل مظهر باغبانی و فضاسازی شهری است. میهمانان می توانند به صورت رایگان قدم بزنند و سبزیجات و انگورهای مخصوص خود را انتخاب کنند. این باغ همچنین با گوجه فرنگی ، خیار ، کدو تنبل و گیاهان پر شده است.

 

 

 

هتل عسل زنبورها را روی پشت بام برداشت می کند و در نانوایی از آن نان شیرین پخت می کند.

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

dwell برگرفته از سایت

 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی