Kioskedia
خانه /
پایداری و اقتصاد: خانه های برزیلی که از انرژی خورشیدی استفاده می کنند

پایداری و اقتصاد: خانه های برزیلی که از انرژی خورشیدی استفاده می کنند

تاریخ: 1402/05/21
موضوع: معماری

در مواجهه با بحران زیست محیطی...

 

و نیاز به کاهش تغییرات آب و هوایی، استفاده از منابع انرژی پاک و تجدیدپذیر، مانند انرژی خورشیدی، در پروژه های معماری به طور فزاینده ای ضروری می شود. برزیل به عنوان کشوری با تابش نور خورشید فراوان در طول سال، پتانسیل زیادی برای استفاده از این منبع انرژی دارد، که در سناریوی برزیل به گزینه ای جذاب و قابل دوام تبدیل شده است. انرژی خورشیدی مزایای بی شماری برای ساکنین و محیط زیست دارد که آن را به یک انتخاب محبوب برای استفاده مسکونی تبدیل می کند.

 

پس از انجام مطالعاتی در زمینه مصرف انرژی و تابش خورشید در منطقه که توسط متخصصان و شرکت های خاص انجام شد، جذب تابش خورشیدی برای تبدیل آن به برق توسط پنل های فتوولتائیک انجام می شود. معمولاً بر روی پشت بام ساختمان ها نصب می شوند زیرا مکان مرتفع علاوه بر اشغال نکردن فضای روی زمین و تغییر زیبایی نماهای مسکونی، باعث افزایش تابش نور خورشید و سایه کمتر می شود.

 

علاوه بر دستاوردهای زیست محیطی، یکی از مزایای اصلی استفاده از انرژی خورشیدی در خانه های برزیل، صرفه جویی در انرژی است. انرژی خورشیدی می تواند به طور قابل توجهی هزینه برق را در برزیل که به دلیل نرخ بالای برق خود شناخته شده است، کاهش دهد یا حتی کاهش دهد. یکی دیگر از نکات قابل توجه ارزیابی املاک است. خانه‌های دارای سیستم‌های انرژی خورشیدی ارزش بازار بالاتری دارند زیرا این زیرساخت قبلاً نصب شده است و باعث صرفه‌جویی برای ساکنان آینده می‌شود.

 

دولت برزیل انرژی خورشیدی را از طریق سیاست‌های عمومی و برنامه‌های تشویقی تشویق کرده است که پذیرش این فناوری را در خانه‌ها افزایش داده است. در سال 2023، رئیس جمهور لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا فرمانی را امضا کرد که بر اساس آن مالیات های فدرال بر صفحات خورشیدی تا سال 2026 حذف می شود. علاوه بر مزایای مالی، دولت به دنبال ترویج ماتریس انرژی پاک تر و پایدارتر است و وابستگی به منابع انرژی تجدید ناپذیر را کاهش می دهد. کشور.

ما پنج پروژه خانه برزیلی را انتخاب کرده ایم که از انرژی خورشیدی استفاده می کنند. همانطور که معماران و خانواده ها منابع انرژی تجدید پذیر را انتخاب می کنند، آنها به طور فعال در ساختن آینده ای پایدارتر و مسئولانه تر مشارکت می کنند.

 

Casa Vértice / Nommo Arquitetos

 

 

"با تجزیه و تحلیل، ما مجموعه ای از راه حل های کاربردی مانند دیوارهای دوجداره، تهویه متقاطع، و پرده های متحرک برای کنترل نور و سایه را داریم. خانه همچنین دارای سیستم های هوشمند آب گرم و انرژی خورشیدی است. در نهایت، مقدار زیادی که در آن گنجانده شده است. در نقطه اولیه خود باز می شود، خانه و ساکنان آن را در آغوش می گیرد و از آن استقبال می کند و گرما، حریم خصوصی و باغی مورد علاقه را ارائه می دهد.".

 

Anima House / 24 7 Arquitetura

 

 

این پروژه شامل استفاده مجدد از آب باران برای آبیاری باغ، گرمایش آب خورشیدی، و از طریق پنل های فتوولتائیک، تولید انرژی خورشیدی لازم برای عملکرد کامل آن است. از طریق شبیه سازی انرژی حرارتی، می توان تصمیمات مهمی را با هدف تنظیم درصد اتخاذ کرد. از دهانه‌های شیشه‌ای، ترکیب مواد روکش‌ها و اهمیت استفاده صحیح از صفحه‌های داخلی خورشیدی، در نتیجه خانه‌ای با کمترین مصرف برق ممکن است.

 

Refuge in the Valley / Oazo + Zanesco Arquitetura

 

 

 

ریک متخصص در ساخت و ساز خشک متولد شد. یک نوع شناسی حداقلی با مفهوم مشابه یک چادر کمپینگ، اما با تمام زیرساخت های لازم برای یک تجربه راحت. برای اطمینان از اینکه ساخت و ساز خودکفا است. جذب انرژی خورشیدی اولین موردی بود که در این پروژه در نظر گرفته شد.این برای پاسخگویی به نیازهای مصرف برق و گرمایش آب است.سقف دارای دو شیب با شیب تند است که تعمیر و نگهداری آسان را تضمین می کند، مانند حذف برگ هایی که از درختان می ریزند. "

 

Bauer House / Luiz Paulo Andrade Arquitetos

 

 

علاوه بر زیبایی شناسی، بائر رزیدنس با تاکید ویژه بر کارایی و پایداری محیطی طراحی شده است. تهویه متقاطع، که به طور استراتژیک در پروژه گنجانده شده است، گردش هوای طبیعی را ارتقا می دهد، محیط را تازه و مطبوع نگه می دارد، بنابراین نیاز به تهویه مطبوع را به حداقل می رساند. علاوه بر این، اقداماتی برای کنترل مصرف انرژی انجام شده است، از جمله نصب پانل های گرمایش خورشیدی و سلول های فتوولتائیک که انرژی خورشیدی را به برق قابل استفاده تبدیل می کند. ارتباط و عملکرد در طول زمان حفظ می شود."

 

Casa Muxarabi / Studio Heloisa Fogaça

 

 

با پیش‌فرض ادغام کامل با فضای طبیعی و هماهنگی بین معماری مدرن و پایداری، خانه دارای استفاده مجدد از آب باران برای آبیاری باغ، گرمایش آب خورشیدی و پانل‌های فتوولتائیک است که انرژی خورشیدی لازم را برای عملکرد کامل آن تولید می‌کند.

 

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی