Kioskedia
خانه /
نمایشگاه "هزینه واقعی" در هفته طراحی میلان هزینه های زیست محیطی صنعت ساخت و ساز را به تصویر می کشد

نمایشگاه "هزینه واقعی" در هفته طراحی میلان هزینه های زیست محیطی صنعت ساخت و ساز را به تصویر می کشد

تاریخ: 1403/02/05
موضوع: معماری

نمایشگاه "هزینه واقعی" در هفته طراحی میلان هزینه های زیست محیطی صنعت ساخت و ساز را به تصویر می کشد

 

هفته طراحی میلان به ندرت موفق به ارائه ویترین های جذاب طراحی و نوآوری نمی شود.

یکی از نمایشگاه‌های امسال که توسط Swatchbox ایجاد شد، "هزینه واقعی" رویکردهای سنتی ساخت و ساز را نشان می‌دهد. پلتفرم نمونه ای که توسط معماران برای ارائه روش های نمونه گیری پایدار به جامعه طراحی تاسیس شده است، ویترین تفکر برانگیز خود را در قلب منطقه طراحی Brera در میلان راه اندازی کرد.

این نمایشگاه جسورانه با موضوع اتلاف ذاتی در شیوه های ساخت و ساز سنتی روبرو می شود. این نمایشگاه که در داخل دفتری در بررا که معمولاً توسط یک شرکت معماری میلان اشغال می‌شود، نصب شده است، انبوهی از مصالح ساختمانی را به نمایش می‌گذارد که معمولاً برای دفن زباله در نظر گرفته شده است. مواد به دقت چیده شده اند تا حجم انبوه زباله های تولید شده توسط جامعه طراحی را به نمایش بگذارند.

 

 

در نگاه اول، صفحه نمایش از نظر بصری چشمگیر است، با انبوهی چشمگیر از نمونه ها، جعبه ها و سایر مصالح ساختمانی که در قلب شرکتی که معمولاً یک شرکت معماری شلوغ است، قرار گرفته است. بر روی دیوار صحنه‌هایی از مکان‌های دفن زباله گسترده دیده می‌شود در حالی که اتاق مملو از صدای خروشان وسایل نقلیه دفن زباله و ترش پلاستیک است.

این پیام درخواستی نگران‌کننده برای گفتگو میان طراحان، معماران و متخصصان صنعت در مورد نیاز فوری به شیوه‌های ساخت و ساز پایدارتر است. ایزابلا مایوچی، مدیر منطقه ای Swatchbox توضیح می دهد: "ما می خواستیم فضایی ایجاد کنیم که نه تنها چشم ها را مجذوب خود کند، بلکه وضعیت موجود را نیز به چالش بکشد." رویکرد سنتی به ساخت و ساز غیرقابل انکار است و ضروری است که ما به عنوان یک صنعت، این موضوع را بشناسیم و به آن بپردازیم.»

 

 

این نمایشگاه به عنوان زنگ خطری برای جامعه طراحی عمل می کند و تأثیر زیست محیطی شیوه های سنتی و فوریت پذیرش جایگزین های پایدار را برجسته می کند. از آنجایی که بازدیدکنندگان در نمایش مواد محصور در محل دفن زباله غوطه ور می شوند، با سوالاتی در مورد چرخه عمر مواد، اخلاق مصرف و نقش طراحان در شکل دادن به آینده ای پایدارتر مواجه می شوند

 

این نمایشگاه گواهی بر قدرت طراحی در ایجاد مکالمات معنادار و ایجاد تغییرات مثبت است. این یادآوری است که ما باید در رویکرد خود به کل فرآیند ساخت و ساز تجدید نظر کنیم و پایداری را در هر جنبه از کارمان در اولویت قرار دهیم. -مارکو کاستیلیونی، معمار ارشد پروژه در Il Prisma

 

دورا رنزولی از GBPA Architects گفت: «وقتی برای اولین بار از نمایشگاه Swatchbox که توجه را به زباله های غیرضروری تولید شده در ساخت و ساز جلب می کند، شنیدیم، می دانستیم که می خواهیم با هم همکاری کنیم. درک حجم زیادی از موادی که شرکت‌هایی مانند ما هر ماه با آن‌ها کار می‌کنند تا زمانی که شخصاً آن را نبینید دشوار است.

 

 

علاوه بر افزایش آگاهی، Swatchbox امیدوار است که این نمایشگاه الهام بخش اقدامات ملموس در صنعت باشد. از طریق درگاهی در طرف مقابل نمایشگر، یک "گالری نمونه" از موادی قرار دارد که از طریق روش‌های پایدار در دسترس معماران و طراحان قرار دارند. در تضاد کامل با نمایش تاریک مواد دفن زباله، گالری نور، هوا و مملو از صداهای طبیعت است و تأثیر بالقوه نظارت صحیح و استفاده از نمونه‌ها را به عنوان بخشی از چرخه عمر ساختمان پایدار به اشتراک می‌گذارد.

هدف Swatchbox با نمایش راه‌حل‌های نوآورانه و جایگزین‌های روش‌های نمونه‌گیری سنتی، توانمندسازی طراحان و معماران برای انتخاب‌های آگاهانه‌تر و پایدارتر در پروژه‌های خود است.

مایوچی می گوید: «ما معتقدیم که پایداری نباید به عنوان یک مانع، بلکه به عنوان فرصتی برای نوآوری و خلاقیت در نظر گرفته شود. "نمایشگاه ما جامعه طراحی را به چالش می کشد تا متفاوت فکر کنند و نمونه گیری پایدار را به عنوان کاتالیزوری برای تغییرات مثبت در کل چرخه عمر ساخت و ساز بپذیرند."

 

نمایشگاه Swatchbox Milan به عنوان یادآوری قانع کننده از پتانسیل بسیار زیاد طراحی برای هدایت محیط زیست است و بر مسئولیت جمعی صنعت برای پذیرش پایداری از صمیم قلب تاکید می کند. در دنیایی که هر تصمیم پایدار اهمیت دارد، Swatchbox پیشنهاد می‌کند که اکنون بیش از هر زمان دیگری تصمیم‌ها در اختیار ما هستند.

Swatchbox یک پلت فرم جهانی است که برای معماران و طراحان برای نمونه برداری پایدار ساخته شده است. این پروژه که توسط معماران در ایالات متحده در سال 2018 تأسیس شد و در سال 2021 در اروپا تأسیس شد، هم کشف سریع و پایدار و هم تحویل نمونه‌های مصالح را به معماران و طراحان ارائه می‌کند.

نمایشگاه بعدی Swatchbox به عنوان بخشی از هفته طراحی Clerkenwell در تاریخ 23 تا 25 می در لندن برگزار می شود.

 

 

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی