Kioskedia
خانه /
فضاهای کاری، نیمکت ها و باغ ها: مداخلاتی برای استفاده حداکثری از ویندوز

فضاهای کاری، نیمکت ها و باغ ها: مداخلاتی برای استفاده حداکثری از ویندوز

تاریخ: 1401/10/18
موضوع: طراحی منظر و طراحی فضای سبز

معمولاً پنجره بازشوی بیرونی است که نور و تهویه فضای داخلی ساختمان را تأمین می کند

 

این ارتباط با زمینه، اضافه شده به نور مناسب، آن را در خانه اساسی می کند. این امکان وجود دارد که طراحی خود را به گونه ای بهبود بخشید که کاربردهای متفاوتی داشته باشد. بنابراین، ما نکاتی را در مورد نحوه استفاده از طاقچه برای اختصاص عملکردهای جدید به یک اتاق گردآوری کرده ایم.

 

نیمکت

 

 


یکی از کلاسیک ترین طرح ها دارای فضای نشیمن با نیمکت هایی در پنجره است. که در قرن های گذشته، به ویژه در معماری ویکتوریایی از طریق پنجره خلیج، گنجانده شده بود. این طرح فضایی راحت را برای مکالمه، مطالعه یا تأمل در منظره فراهم می کند.

 

دفتر

 


وجود یک منطقه کار در داخل خانه به طور فزاینده ای ضروری است. این می تواند در فضاهای کوچک چالش برانگیز باشد، اما با طراحی خوب، می توان از نوری که یک پنجره می تواند فراهم کند استفاده کرد و یک دفتر کوچک در اطراف آن ایجاد کرد.

 

پیشخوان

 


از آنجایی که پنجره ها باز هستند، همیشه فضاهای متصل کننده هستند. بین اتاق‌ها یا نماها، می‌توان آن‌ها را در ارتفاعات طراحی کرد تا به عنوان پیشخوان عمل کنند، که می‌تواند به محو کردن مرزهای بین داخلی و خارجی کمک کند و معماری را نفوذپذیرتر و بازیگوش‌تر کند.

 

باغ

 


نمی توانستیم به کیفیت نور اطراف پنجره که یکی از دلایل اصلی قرار دادن گلدان یا گلدان در کنار آن است اشاره نکنیم. سبز معماری می تواند با پوشش گیاهی شهر گفتگو کند و حس گسترش فضا را به ارمغان بیاورد.

 

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

Archdaily برگرفته شده از وبسایت 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی