Kioskedia
خانه /
معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند

معاون رئیس جمهور هریس راه حل های مبتنی بر طبیعت را مطرح می کند

تاریخ: 1402/03/03
موضوع: طراحی منظر و طراحی فضای سبز

در روز زمین...

 

 معاون رئیس جمهور ایالات متحده کامالا هریس مزایای بسیاری از راه حل های مبتنی بر طبیعت را برجسته کرد و به نقش مهم معماران منظر در این کار پی برد. در دانشگاه میامی، او همچنین 562 میلیون دلار بودجه برای پروژه های مقاوم سازی ساحلی، حمایت از 149 پروژه در 30 ایالت، از طریق ابتکار سواحل آماده برای آب و هوای اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA) اعلام کرد. اظهارات معاون رئیس جمهور هریس مبتنی بر حمایت دولت بایدن هریس از برنامه ریزی و طراحی سیستم های زیست محیطی به روشی عادلانه است.

 

دولت تصویب قانون سرمایه‌گذاری زیرساختی و مشاغل دو حزبی و قانون کاهش تورم (IRA) را رهبری کرد که میلیاردها دلار را برای راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت فراهم کرد و بسیاری از توصیه‌های سیاست ASLA را شامل می‌شود.

 

و پاییز گذشته در COP27 در شرم‌الشیخ مصر، دولت «اولین استراتژی ملی در مورد راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت» را منتشر کرد، نقشه‌ای که «توصیه‌های استراتژیک» را برای «باز کردن پتانسیل کامل» این رویکردها برای «مقابله» ارائه می‌کند. تغییرات آب و هوایی، از دست دادن طبیعت، و نابرابری.» به عبارت دیگر، دولت بر این باور است که اگر به خوبی برنامه ریزی و طراحی شود، راه حل های مبتنی بر طبیعت می توانند کاهش یکپارچه کربن، انعطاف پذیری، تنوع زیستی و مزایای برابری را فراهم کنند.

 

در میامی، هریس استدلال کرد که «زیرساخت‌های طبیعی تأثیر طوفان‌ها و طوفان‌ها را کاهش می‌دهد. و به هر حال، زیرساخت های طبیعی اغلب موثرتر از موانع بتنی و دیوارهای حائل هستند.

 



در اوایل سال جاری، هریس در جشنواره ایده‌های آسپن در میامی سخنرانی کرد، جایی که معمار منظر کیت ارف، FASLA، بنیانگذار معماری منظره SCAPE نیز سخنرانی کرد. شاید در آنجا بود که هریس و تیمش در مورد Living Breakwaters در استاتن آیلند، شهر نیویورک، که از صخره های صدف برای کاهش تأثیر طوفان استفاده می کند، یاد گرفتند.

 

هریس برای روز زمین به میامی بازگشت و گفت:

 

«ما صخره‌های صدف را بازسازی خواهیم کرد. و این کار تأثیر طوفان‌های استوایی و طوفان‌ها را کاهش می‌دهد و اقیانوس‌های ما را با فیلتر کردن رواناب‌های آلوده از شهرهایمان پاک می‌کند.» هریس تصریح کرد که مزایای راه حل های مبتنی بر طبیعت نظری نیست. «همه اینها منطقی است. و کار می کند! بسیار قابل انجام است؛ در اختیار ماست و به همین دلیل است که من به همه اینها بسیار خوشبین هستم.»

معاون رئیس جمهور همچنین مزایای اقتصادی طراحی با طبیعت برای مقابله با تغییرات آب و هوایی را به رسمیت شناخت. این سرمایه گذاری ها نه تنها از محیط زیست ما محافظت می کند، بلکه اقتصاد ما را نیز تقویت می کند. به عنوان مثال، اینجا در فلوریدا، کار ما برای کارگران ساختمانی، مهندسان محیط زیست و معماران منظر شغل ایجاد می کند.

 



معمار منظر، آیدا کورتیس، ASLA، یکی از بنیانگذاران استودیو طراحی کورتیس راجرز، در سخنرانی هریس در میامی شرکت کرد. او شخصاً توسط کاخ سفید به دلیل رهبری طولانی مدتش در راه حل های مبتنی بر طبیعت در میامی دعوت شد.

 

کورتیس در یک کمپین رسانه ای و حمایت محلی متقاعد کننده بود که سپاه مهندسین ارتش ایالات متحده را متقاعد کرد که یک مطالعه جدید و گسترده برای پروژه ای 6 میلیارد دلاری برای محافظت از میامی در برابر طوفان های آینده، سیل های ساحلی و اثرات آب و هوایی انجام دهد. رندرهای او که ریشه در تجزیه و تحلیل علمی دارد، جایگزین هوشمندانه ای را برای پیشنهاد اولیه سپاه نشان داد، که این بود که مرکز شهر میامی را با دیوارهای بتنی خط کشی کند.

 

تیم کورتیس درعوض، سواحل گیاهی با جنگل‌های حرا را به همراه جزایری با مکان‌های استراتژیک در خلیج تصور می‌کردند که می‌توانند در طول موج‌های طوفان، حرکت امواج را کاهش دهند. این یک راه حل خاکستری/سبز است، نه همه مبتنی بر طبیعت، اما برای جامعه و محیط زیست و افزایش دسترسی به پارک بسیار بهتر است.

 

 

تشخیص معاون رئیس‌جمهور هریس که راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت می‌توانند مؤثرتر از موانع و دیوارهای بتنی باشند، روشن‌کننده بود. خوش بینی و تعهد او به جوامع ساحلی من را به میامی امیدوار می کند. کورتیس به ما گفت که ادامه تلاش‌هایمان برای دفاع از راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت و طراحی آن‌ها به من انگیزه زیادی می‌دهد.

و در سطح شخصی، "شنیدن معاون رئیس جمهور به رسمیت شناختن کاری که ما - معماران منظر - در سازگاری با آب و هوا و انعطاف پذیری انجام می دهیم شگفت انگیز بود. این واقعیت که راه‌حل‌های مبتنی بر طبیعت در قلب پیام او قرار داشت، به من دلگرمی زیادی می‌دهد که در مسیر درستی هستیم.»

هریس اعلام کرد که 562 میلیون دلار از بودجه IRA صرف چند برنامه کلیدی تحت مدیریت NOAA خواهد شد. این به این دلیل است که NOAA می گوید: «تقاضا برای بودجه متمرکز بر آماده سازی و انطباق با تغییرات آب و هوایی زیاد است. درخواست‌های بودجه‌ای که جوامع تا به امروز ارائه کرده‌اند بیش از آنچه در دسترس است، بوده است.

 

از 526 میلیون دلار، 477 میلیون دلار به «پروژه‌های با تأثیرگذاری بالا» اختصاص می‌یابد که فواید متعددی را به طور همزمان ارائه می‌کنند:

"ایجاد راه حل های اقلیمی با تقویت توانایی جوامع ساحلی برای واکنش به رویدادهای شدید آب و هوایی، آلودگی و زباله های دریایی
بازسازی زیستگاه های ساحلی برای کمک به رشد حیات وحش و انسان
ذخیره کربن
ایجاد ظرفیت جوامع محروم برای رسیدگی به مخاطرات اقلیمی و حمایت از بازسازی جامعه محور
و ایجاد شغل در جوامع محلی».
46 میلیون دلار از طریق صندوق ملی تاب آوری ساحلی بنیاد ملی ماهی و حیات وحش برای کمک به جوامع برای آماده شدن برای افزایش سیل ساحلی، افزایش سطح آب دریا و طوفان های شدیدتر و در عین حال بهبود هزاران هکتار از زیستگاه های ساحلی توزیع می شود.

و 39.1 میلیون دلار از بودجه غیررقابتی به 34 برنامه مدیریت ساحلی ایالتی و سرزمینی و 30 ذخیره ملی تحقیقاتی دهانه رودخانه اختصاص خواهد یافت.

به گفته NOAA، این برنامه ها "برنامه ریزی اساسی، توسعه و اجرای سیاست، تحقیق، آموزش و تعامل مشترک با جوامع" را ارائه می دهند. هدف "حفاظت از اکوسیستم های ساحلی و مصب رودخانه ای است که برای انعطاف پذیری اقتصادهای ساحلی و سلامت محیط های ساحلی مهم هستند."

 

برای آموزش طراحی داخلی ، آموزش دکوراسیون داخلی ، آموزش بازسازی و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و بین المللی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا TAFE و PDA کانادا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از کانادا و استرالیا می باشد. در این دوره های پروژه محور از صفر تا صد و بدون پیش نیاز و کاملا بر اساس بازار کار آموزش می بینید و در طول دوره یک پروژه طراحی داخلی را زیر نظر اساتید بین المللی طراحی میکنید. 

 

دوره های آنلاین آکادمی بین المللی کیوسکدیا شامل:

دوره طراحی داخلی ، دوره دکوراسیون داخلی و دوره دکوراتوری ، دوره بازسازی ، دوره نورپردازی ، دوره طراحی نما ، دوره طراحی فضای سبز ، دوره نرم افزارهای معماری و طراحی ، دوره شرکت در مسابقات بین المللی ، دوره قراردادهای ساختمانی و چگونگی بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آنلاین طراحی داخلی و آموزش آنلاین طراحی داخلی و دریافت گواهینامه بین المللی طراحی داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

 

پیج اینستاگرام آکادمی بین المللی کیوسکدیا :

kioskedia_official@

 

شماره تماس برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

برگرفته شده از وبسایت Archdaily 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی